کد خبر : 1783025 | 09 مهر 1400 ساعت 17:21 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: می‌توانستیم برابر رئال و شاختار برنده باشیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که این تیم با وجود عدم کسب نتیجه خوب در لیگ قهرمانان اروپا نمایش های قابل قبولی ارائه داده است.

اینزاگی: می‌توانستیم برابر رئال و شاختار برنده باشیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با شکست مقابل رئال مادرید آغاز کرده بود، سه شب پیش در هفته دوم این مسابقات برابر شاختار متوقف شد تا شرایط صعود این تیم خیلی زود با اما و اگر مواجه شود. نراتزوری درسری‌آ رتبه سوم را به خود اختصاص داده و برای ماندن در کورس قهرمانی باید در مسابقه فردا شب خود برابر ساسولو به پیروزی دست پیدا کند.

 

سیمونه اینزاگی،، سرمربی اینتر، قبل از بازی تیمش مقابل ساسوئولو گفت: "این هفتمین بازی در 20 روز گذشته است و آسان نخواهد بود.  کمی خستگی جسمی و روحی وجود دارد. ما با تیمی با بازیکنان بزرگ روبرو خواهیم شد و اگر اینتر واقعی باشیم می‌توانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم."

 

 

1649509

 

 

اینتر در شش بازی سری‌آ 20 گل به ثمر رسانده، در حالی که در لیگ قهرمانان اروپا هنوز موفق به گلزنی نشده است. اینزاگی در این باره گفت: "من فکر می‌کنم که چنین مسائلی می تواند اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم که این مسئله نتیجه قسمت ها و لحظات مختلف یک بازی است. به عنوان مثال در مقابل شاختار ما موقعیت های هیجان انگیزی برای گلزنی داشتیم. در این مسابقه با توجه به موقعیت هایی که ایجاد کردیم می توانستیم به پیروزی برسیم. همانطور که در مقابل رئال مادرید نیز چنین شرایطی وجود داشت.

 

 

1649510

 

 

داشتن تعادل در تیم ضروری است و به طور کلی من فکر می‌کنم که ما نمایش خوبی در اوکراین ارائه دادیم. در واقع اگر کمی با تجربه تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم."

دیدگاه‌ها