کد خبر : 1783072 | 09 مهر 1400 ساعت 22:32 | 35.2K بازدید | 13 دیدگاه

دستمزد بازیکنان بارسا 300 میلیون بالاتر از قوانین لالیگا

دستمزدهای پرداختی از سوی بارسلونا علیرغم جدایی بازیکنان مطرح این تیم هنوز به محدوده مدنظر لالیگا نرسیده است.

دستمزد بازیکنان بارسا 300 میلیون بالاتر از قوانین لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، جدایی آنتوان گریزمان، لیونل مسی و چند بازیکن دیگر باعث شد که بارسلونا مبلغی در حدود 200 میلیون یورو در طول این تابستان ذخیره کند و بتواند در طی این بحران مالی نفسی تازه کند.

اما این باشگاه همچنان در شرایط سختی بهره می‌برد و بی‌ثباتی آنها باعث شده که مجبور به کاهش بیشتر دستمزدها در سال آینده باشند.

لالیگا محدودیت دستمزدی برای این باشگاه تعیین کرده که در فصل جاری 98 میلیون یورو است. این در حالی است که این محدودیت در سال گذشته 382 میلیون یورو بود و کاهش قابل توجهی را در فاصله یک سال به دلیل بحران مالی این باشگاه داشته است.

اما بارسا همچنان حدود 420 میلیون یورو برای پرداخت دستمزد بازیکنانش هزینه می‌کند که 320 میلیون یورو بیشتر از حد نصاب تعیین شده از سوی لالیگا به حساب می‌آید.

 

1649596

 

مقامات فوتبال اسپانیا تا زمانی که این باشگاه برای حل مشکلات به وجود آمده تلاش کند محرومیت و جریمه‌ای را برای آنها در نظر نخواهند گرفت. اما این تیم نمی‌تواند مبلغ پرداختی خود را به زودی افزایش دهد. بارسا باید همچنان به کاهش دستمزدها ادامه دهد تا بتواند حسابرسی‌هایش را به تعادل برساند.

مدیران بارسلونا امیدوار هستند که با جدایی لیونل مسی و بازگشت آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید، بتوانند تیم فعلی را در سال آینده نیز حفظ کنند. آنها تلاش‌های خود برای متقاعد کردن سرخی روبرتو، عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی برای کاهش دستمزدشان در ماه‌های پیشرو را آغاز کرده‌اند. اما شاید مجبور شوند اجازه جدایی برخی از بازیکنان در آینده نزدیک را نیز صادر کنند.

برای مثال دمبله و روبرتو هنوز برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده‌اند. این در حالی است که قرارداد فعلی آنها در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد نوکمپ را ترک کنند.

دیدگاه‌ها