کد خبر : 1783105 | 10 مهر 1400 ساعت 10:08 | 10K بازدید | 7 دیدگاه

می‌دانم روزهای سخت‌تری در انتظارم است؛ 

نویدکیا: کار خارق‌العاده‌ای در نقل و انتقالات نکردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به حواشی‌ای که پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیمش وجود دارد، اهمیتی نمی‌دهد.

نویدکیا: کار خارق‌العاده‌ای در نقل و انتقالات نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حاشیه رونمایی از تیمش برای فصل جدید مسابقات حرف هایش را اینطور در گفتگو با خبرنگاران در مورد تقویت سپاهان آغاز کرد: فکر می کنم نفراتی که نیاز داشتیم را گرفتیم. حسن کار ما این بود که برخی بازیکنان ما قراردادشان تمام شده بود ولی ترجیح دادند که در سپاهان بمانند. چند بازیکن را از دست دادیم. نفرات خوبی بودند و به اروپا رفتند. سعی کردیم نفراتی را جذب کنیم که به تیممان کمک کنند؛ چه از نظر فوتبالی و چه از نظر شخصیتی. تمام تلاشمان را کردیم تا تیم خوبی را جمع کنیم ولی حالا مهم ترین کارمان این است که نفرات جدید و قدیمی را با هم هماهنگ کنیم و این ها مشکلاتی است که در آینده حتما با آن درگیر خواهیم بود و باید بتوانیم به مرور زمان این مشکلات را به مرور زمان حل کنیم تا فوتبال خوبی ارائه دهیم.


نویدکیا در مورد انتظارات بالایی که از تیمش وجود دارد، بیان کرد: این طبیعی است که هر کسی مربی تیم بزرگی مثل سپاهان باشد یا تیم های دیگر مثل استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور و ذوب آهن انتظارات زیادی وجود دارد. می دانم چنین چیزی وجود دارد واین مسئولیت من را سنگین تر می کند. باید کادر فنی بیشتر وقت بگذاریم، بیشتر فکر کنیم، درست تصمیم بگیریم. این یک امیر طبیعی است و می دانم روزهای سخت تری در انتظارم است. باید تصمیمات سخت تری بگیرم. امیدوارم در نهایت بتوانم به تیمم کمک کنم.


سوال بعدی از محرم نویدکیا در مورد پست دروازه بانی سپاهان بود و اینکه آیا شرایط گلرهای تیم تا شروع فصل به مرز آمادگی می رسد یا خیر که او به این سوال اینطور واکنش نشان داد: با فیلم هایی که دیدیم، با مشورت هایی که کردیم، تصمیم گرفتیم با کریستوفر فصل را شروع کنیم. هر کسی برای پست دروازه بان دیدگاه هایی دارد و من هم همینطور. من خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم که یک گلر باید خوب شیرجه بزند، یا پنالتی بگیرد یا بازی در بیاورد. این ها برای من خیلی مد نظر نیست. برای من مهم است که بتواند کار بازیسازی از عقب را خوب انجام دهد و مورد دیگر هم اینکه چون ما تیمی هستیم که جلو بازی می کنیم، ممکن است ضدحملات بخوریم و کسی را می خواهم که بتواند فضای پشت مدافعین را جمع کند. فکر می کنم کریستوفر با بچه های دیگر این کار را خیلی خوب انجام می دهند. هر 4 دروازه بان لیاقت شماره یک بودن را دارند و حالا جلو برویم و ببینیم  چطور پیش می رود.

 

1649653


سرمربی سپاهان سپس در واکنش به این سوال که دوست دارد در قرعه کشی لیگ با چه تیم هایی در هفته های ابتدایی روبرو شود، توضیح داد: خیلی فرقی نمی کند ولی اگر بخواهم منصفانه حرف بزنم، دوست داریم بازی اول در خانه باشد و با تیم هایی بازی کنیم که شاید معمولی تر به نظر می آیند. در اصل کار همه تیم ها قابل احترامند. هیچ تیمی دوست ندارد در هفته های ابتدایی با حریفان اصلی بازی کند و برای من هم همینطور است. اما درنهایت فرقی نمی کند، چون تیمی که می خواهد قهرمان شود باید با تمام تیم ها بازی کند.


سوال بعدی از نویدکیا در رابطه با حواشی ای بود که در رابطه با بازی دوستانه این تیم برابر پرسپولیس ایجاد شده است. او در این مورد گفت: من قبلا در این مورد صحبت کرده ام. آقای گل محمدی صحبت کرد تا بازی کنیم. فکر می کنیم اگر این بازی ها انجام شود، تنش ها کمتر می شود. باز هم می گویم امثال من مربی، سرپرست و مدیرعامل اگر حرف منطقی بزنیم؛ حرف گنده گنده نزنیم؛ خودشیرینی نکنیم تا هواداران را به خاطر یک برد یا باخت به جان هم نیندازیم بهتر است. در مورد ذوب آهن هم همینطور بود و حساسیت هایی بود ولی چهار بازی انجام دادیم که تنش کمتر شد. فکر می کنم در مورد استقلال و پرسپولیس هم همینطور است. البته می دانم در هیچ جای دنیا باب نیست که تیم های رقیب با هم بازی کنند، ولی فکر می کنم در کشور ما نیاز است که این بازی ها بیشتر و بیشتر شود تا حساسیت ها کم شود. البته حساسیت ها که کم نمی شود، آن تنشی که هست شاید کمتر شود.

سرمربی سپاهان در ادامه در مورد حواشی ای که پیرامون سپاهان در مورد جذب چند بازیکن به خصوص مغانلو و ریگی وجود دارد، توضیح داد: برای من خیلی فرق نمی کند. بارها گفته ام. ما خیلی کار معمولی ای انجام دادیم. ما چهار بازیکن خیلی خوب را از دست دادیم و چهار بازیکن گرفتیم که به تیم کمک کنند. اگر بحث مغانلو است، ما محمد محبی و شهریار مغانلو را تعویض کردیم و این کار با باشگاه سانتاکلارا انجام شده است. اتفاق خاصی نیفتاده است. بقیه بازیکنان هم همینطور. مرتضی منصوری و میرزازاد را هم تعویض کردیم. دوسه بازیکن دیگری هم گرفتیم که آزاد بودند. ما اتفاق خارق العاده ای انجام ندادیم که این به چیزها ایجاد کنیم. خیلی هم برای من تفاوتی نمی کند. من دوست دارم حواسم به تیم خودم باشد و با همکارانم هماهنگی بازیکنان جدید و قدیمی را بیشتر کنیم تا تیممان خوب کار کند.

دیدگاه‌ها