کد خبر : 1783116 | 10 مهر 1400 ساعت 10:56 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

کنعانی – شجاع؛ دوئل پرسپولیسی های سابق

در آخرین دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم های الاهلی و الریان با حضور دو مدافع تیم ملی ایران به مصاف هم می روند.

کنعانی – شجاع؛ دوئل پرسپولیسی های سابق

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم از رقابت های لیگ ستارگان قطر، امروز ادامه می یابد و در یکی از این دیدارها، تیم های الریان و الاهلی در استادیوم خلیفه الدولی به مصاف هم می روند. دو تیمی که هنوز بردی را در فصل جدید کسب نکرده اند و در پی رسیدن به نخستین برد خود در لیگ ستارگان قطر هستند.

 

پس از پیوستن دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال به نام های خامس رودریگز و استیون انزونزی به الریان، حالا نگاه ها به سمت این تیم بیش از پیش دوخته شده اما دیدار امروز الریان با الاهلی از جهات دیگری برای هواداران فوتبال در ایران جذاب خواهد بود.

 

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سابق پرسپولیس که در این تابستان راهی الاهلی و لیگ ستارگان قطر شده بود، امروز با مصاف هم تیمی سابق خودش یعنی شجاع خلیل زاده خواهد رفت که او نیز در تابستان سال قبل از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد و الریان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

 

این دو بازیکن که در لیگ نوزدهم خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل داده بودند، دوئل جذابی با یکدیگر دارند. بخصوص اینکه دو تیم هنوز بردی را در فصل جدید کسب نکرده اند و دو مدافع سابق پرسپولیس نیز با انگیزه فراوانی قصد دارند مانع از باز شدن دروازه تیمشان شوند.

دیدگاه‌ها