کد خبر : 1783164 | 10 مهر 1400 ساعت 13:23 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

کرگر:

دخالت نکردن کلوپ در تمدید قرارداد صلاح عجیب است

جیمی کرگر، بازیکن سابق لیورپول، باور دارد که عدم دخالت یورگن کلوپ در مذاکرات برای تمدید قرارداد محمد صلاح عجیب است.

دخالت نکردن کلوپ در تمدید قرارداد صلاح عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد این ستاره لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و گفته می‌شود او یکی از چندین بازیکن کلیدی است که تمدید قراردادش برای باشگاه در اولویت قرار دارد.

با این حال پیشرفت چندانی در مذاکرات اخیر با صلاح صورت نگرفته و همین موضوع نگرانی‌هایی را در بین هواداران لیورپول ایجاد کرده است. پیش از این قرارداد بازیکنانی چون جوردن هندرسون، ترنت الکساندر آرنولد، ویرژیل فن دایک، آلیسون بکر و فابینیو تمدید شده است و گفته می‌شود مذاکرات با نمایندگان صلاح نیز ادامه دارد.

به نظر می‌رسد که کلوپ قصد دخالت در روند تمدید قرارداد این بازیکن را ندارد و با توجه به فشاری که این مربی برای تمدید قرارداد با جوردن هندرسون به باشگاه آورد، این موضوع باعث تعجب کرگر شده است.

 

1649730

 

او در این باره به تلگراف گفت:« کلوپ پس از اظهاراتی واضح و کوتاه باعث شد که قرارداد جوردن هندرسون تمدید شود اما حالا می‌گوید که دخالتی در مذاکرات با صلاح ندارد. این موضوع عجیب به نظر می‌رسد. اگر دلیل واضحی برای عدم دخالت در مذاکره با صلاح وجود داشته باشد هم هنوز اعلام نشده است. هربار که درباره موفقیت لیورپول حرف می‌زنیم، روی تاثیر فن دایک و آلیسون تمرکز می‌کنیم. این منصفانه است اما نباید تاثیرات صلاح را نیز از یاد ببریم. او همان بازیکنی است که در فصل اول حضورش در این تیم 44 گل به ثمر رساند.»

مدافع سابق لیورپول در ادامه اضافه کرد:« هواداران 25 سال دیگر متوجه می‌شوند که خوش شانس بودند که توانستند شاهد این شاهکار صلاح در زمینه گلزنی باشند. آنها ویدیوهای او را بار دیگر تماشا خواهند کرد و آمار او را با حیرت بررسی می‌کنند. امیدوارم اینطور نشود که بگویند چرا او پیش از آن که شانس شکستن رکورد راجر هانت را داشته باشد از این تیم جدا شد.»

راجر هانت، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس که تجربه قهرمانی در جام جهانی 1966 با این تیم را نیز داشت، در طول دوران حضورش در باشگاه لیورپول موفق شد 244 گل برای این تیم به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها