کد خبر : 1783222 | 10 مهر 1400 ساعت 17:28 | 30.2K بازدید | 21 دیدگاه

این بار رونالدو هم معجزه نکرد! (عکس)

ورود کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد به میدان هم باعث پیروزی این تیم مقابل اورتون نشد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید برای شیاطین سرخ خوب آغاز نشده و ادامه این روند باعث می شوند آنها دوباره شانسی برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند. یونایتد در اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر در استادیوم اولدترافورد با تساوی 1-1 مقابل اورتون متوقف شد و در صورت نتیجه گرفتن دیگر رقبا، ممکن است تیم اوله گونار سولسشر این هفته تا رده هفتم جدول لیگ برتر نیز سقوط بکند.

 

سرمربی جوان و نروژی منچستریونایتد امروز تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله خود را نیمکت نشین کرده و به او استراحت بدهد. ادینسون کاوانی، مهاجم باتجربه یونایتد در ترکیب ابتدایی قرار گرفته و در حدود یک ساعت حضور خود در زمین نتوانست کار خاصی انجام بدهد. در اواسط نیمه دوم بود که کریستیانو رونالدو به جای این مهاجم اوروگوئه ای وارد میدان شد و البته حضور این ستاره گلزن در ترکیب نیز نتوانست سه امتیاز حساس این دیدار را برای یونایتد به ارمغان بیاورد.

 

کریستیانو رونالدو در حدود 30 دقیقه حضور خود در میدان صاحب موقعیت گلزنی خاصی هم نشد و تهدیدی روی دروازه جوردن پیکفورد ایجاد نکرد. این بازیکن 36 ساله چهارشنبه شب و در لیگ قهرمانان با گلزنی در ثانیه های پایانی مقابل ویارئال پیروزی تیمش را مسجل ساخت، اما امروز ورود کریستیانو رونالدو به زمین نیز دردی از یونایتد دوا نکرد و این تیم دو امتیاز مهم را از دست داد.

 

1649828

 

1649823

 

1649826

 

1649825

 

دیدگاه‌ها