کد خبر : 1783235 | 10 مهر 1400 ساعت 18:17 | 35.6K بازدید | 33 دیدگاه

تصمیم درستی گرفتم؛

سولسشر: من و رونالدو بیشتر می فهمیم!

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد مدعی شد کریستیانو رونالدو در زمان درستی وارد میدان شده است.

سولسشر: من و رونالدو بیشتر می فهمیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در شرایطی در استادیوم اولدترافورد برابر اورتون به تساوی 1-1 رضایت داد که رونالدو در ترکیب ثابت نبود و در نیمه دوم وارد زمین شد. اوله گونار سولسشر مدعی شد تیمش مالک توپ و میدان بوده و اورتون تنها با تکیه بر ضدحملات موفق به زدن گل تساوی شده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "می دانم که در بسیاری از دقایق این دیدار توپ را در اختیار داشتیم. اورتون به دنبال استفاده از ضدحملات بود و ما نیز چند بار به آنها فرصت دادیم روی دروازه مان ضدحمله بزنند. در دیدار چهارشنبه شب مقابل ویارئال نیز همین اتفاق رخ داد، پس ما در لحظاتی که می خواهیم ریسک کنیم از این حیث بهتر عمل کرده و اجازه زدن ضدحمله به حریفان ندهیم.

 

1649828

 

اورتون گل خوبی وارد دروازه ما کرد، اما آنها از یک سمت ضدحمله زده و از سمت دیگر موفق به گلزنی شدند. ما فرصت زیادی در دیدار امروز به اورتون ندادیم، اما یک بار دروازه مان باز شد. می بایست در یکی دو صحنه جلوی ضدحملات حریف را می گرفتیم و موفق به انجام این کار نشدیم. عملکرد یونایتد در بخشی از مسابقه واقعاً خوب بود. من فکر می کنم که ما بازی را خوب شروع کرده و از انرژی بالایی برخوردار بودیم، چند موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کردیم و یک گل فوق العاده به ثمر رساندیم.

 

گلزنی آنتونی مارسیال؟ او امروز عملکرد خوبی داشت و موفق شد دروازه اورتون را باز کند. البته مارسیال در یکی دو صحنه دیگر نیز فرصت داشت گلزنی کند که این اتفاق رخ نداد.

 

غیبت رونالدو در ترکیب اصلی؟ من و رونالدو از کارشناسان بیشتر می فهمیم و من تصمیم درستی گرفتم. او مثل گذشته جوان نیست، اما همیشه آماده بازی کردن بوده و امروز نیز با انرژی کامل وارد زمین شد."

دیدگاه‌ها