کد خبر : 1783238 | 10 مهر 1400 ساعت 18:31 | 64.9K بازدید | 15 دیدگاه

دستور عجیب رونالدو؛ همان وسط زمین خطا کن!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی هنگام گلزنی اورتون از دست هم تیمی های خود در منچستریونایتد عصبانی شده است.

دستور عجیب رونالدو؛ همان وسط زمین خطا کن!

به گزارش "ورزش سه"، منچسستریونایتد امروز در خانه برابر اورتون 1-1 متوقف شده و دو امتیاز مهم دیگر را نیز از دست داد. کریستیانو رونالدو در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار نداشت و در نیمه دوم وارد زمین شد، اما حضور او نیز نتوانست گره از کار یونایتد باز کند و دروازه این تیم روی یک ضدحمله باز شد روی صحنه کرنر یونایتد بود که دمارای گری، وینگر اورتون توپ را از محوطه جریمه خارج کرده و به سمت دروازه یونایتد حرکت کرد.

 

در ادامه گری توپ را به دوکور رساند و او به نفوذ خود به سمت دروازه یونایتد ادامه داد تا در نهایت پاس این بازیکن را آندرس تاوزند تبدیل به گل کند. اما ریو فردیناند مدعی شد کریستیانو رونالدو از هم بازی های خود خواسته همان وسط زمین روی بازیکن اورتون خطا کرده و اجازه خطرناک شدن این ضدحمله را بگیرند.

 

1649869

 

ریو فردیناند،  کارشناس بی تی اسپورت بعد از این بازی گفت: "در آن لحظه رونالدو می خواهد که ضدحمله اورتون همانجا متوقف شود. تیم های دیگر کشورها در چنین لحظاتی از بازی زرنگی کرده و با خطا کردن جلو ضدحمله را گرفته و مانع گلزنی حریف می شوند. شما می توانید ببینید که رونالدو از هم تیمی های خود می خواهد بازیکن اورتون را گرفته و متوقف سازد."

 

جرمین جناس در ادامه افزود: "اورتون در نیمه دوم پیشرفت کرده و بهتر و بهتر می شد. سرعت و قدرت و کیفیت چیزی است که در بازی دوکور، تاوزند و دمارای گری به وفور وجود داشت و این بهترین حالت برای زدن ضد حمله است."

دیدگاه‌ها