کد خبر : 1783262 | 10 مهر 1400 ساعت 19:26 | 18.3K بازدید | 10 دیدگاه

آنچلوتی: امباپه از بازی برای رئال‌مادرید لذت خواهد برد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به حضور کیلیان امباپه در این تیم چراغ سبز نشان داد.

آنچلوتی: امباپه از بازی برای رئال‌مادرید لذت خواهد برد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از کسب دو نتیجه ناامید کننده یعنی توقف برابر ویارئال در لالیگا و شکست مقابل شریف در لیگ قهرمانان اروپا، فردا به مصاف اسپانیول خواهد رفت. این بازی از سری مسابقات هفته هشتم لالیگا برگزار می‌شود و رئال‌مادرید برای تثبیت سرنشینی خود محکوم به پیروزی در آن است.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در پیش از دیدار برابر اسپانیول گفت: "انتقادات میتواند عادلانه یا ناعادلانه باشد اما در عین حال شما باید آنها را بپذیرید و ارزیابی شان کنید. می توانید بگویید انتقادات بی‌معنی یا گاهی اوقات منصفانه است. موقعیت من فوق‌العاده است و خوش شانس هستم که در آن حضور دارم. چه بهتر که در رئال مادرید از شما انتقاد شود. همه مربیان مورد انتقاد قرار می گیرند، حتی آنها که در دسته سوم حضور دارند.

 

 

1649900

 

 

شما باید در رئال مادرید تعادل زیادی داشته باشید. من هم همینطور. در این دو بازی مشکل گلزنی داشتیم که پیش از این وجود نداشته است. این فوتبال است و 10 روز پیش گفتم که مشکلات فرا خواهد رسید. ما باید در خط حمله بهتر عمل کنیم.  من با فکر کردن به اتفاقاتی که رخ داده خوابم نمی برد."

 

وضعیت ادن هازارد: "در این لحظه مشکل او تداوم نداشتن است. او برخی کارها را مانند دریبل زدن مثل گذشته انجام می‌دهد. یا اینکه او مقابل شریف در شوت زنی خوب عمل کرد."

 

صحبت های کریم بنزما مبنی بر حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید: " امباپه احتمالا از بازی برای رئال مادرید لذت خواهد برد چراکه این باشگاه در دنیا بزرگترین است."

 

 

1646831

 



رقابت با بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای قهرمانی: "ما باید تا انتها با هر دو بجنگیم. ممکن است اتلتیکو در حال حاضر بهتر باشد. من دیدار بین این دو تیم را مانند همه بازی ها می بینم. اگر ما کار خود را انجام دهیم می‌توانیم تا پایان برای قهرمانی رقابت کنیم."

 

شکست عجیب برابر شریف در لیگ قهرمانان اروپا: "این بازی روی غرور ما تاثیر گذاشت. ما می‌خواهیم واکنش نشان دهیم و برای پیروزی هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها