کد خبر : 1783278 | 10 مهر 1400 ساعت 20:18 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

روز عجیب ستاره آلمانی شیرین تمام شد (عکس)

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی بالاخره در دقایق پایانی دیدار مقابل ساوتهمپتون موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یک هفته گذشته دو شکست دشوار مقابل منچسترسیتی و یوونتوس را در لیگ برتر و قهرمانان متحمل شده یود و به هیچ عنوان نمی خواست دوباره در لیگ برتر امتیاز از دست بدهد. آنها امروز در خانه پذیرای ساوتهمپتون بودند و در شرایط جوی دووار موفق شدند با زدن دو گل در دقایق پایانی، 1-3 حریف خود را مغلوب کنند.

 

اما تیمو ورنر روز پرحادثه ای را برابر قدیس ها سپری کرد. این مهاجم آلمانی در نیمه اول و با ضریه سر دقیق خود موفق به گلزنی شده و حتی جشن شادی مفصلی نیز برپا کرد. اما با بازبینی صحنه مشخص شد سزار آسپلیکوئتا خطا کرده و این گل مردود اعلام شد. در نیمه دوم و روی پاسس تماشایی و پشت پای روملو لوکاکو بود که این بار این مهاجم آلمانی در موقعیتی تک به تک و بسیار خوب قرار گرفت، اما مک کارتی با عکس العملی خیره کننده جلوی گلزنی تیمو ورنر را گرفت و این فرصت نیز از دست رفت تا شرایط برای او دشوارتر شود.

 

اما در نهایت و در دقیقه 84 بود که تیمو ورنر در دهانه دروازه ارسال آسپلیکوئتا را تبدیل به گل کرده و چلسی به برتری دست یافت. جالب اینجاست علیرغم همه انتقادات، تیمو ورنر از زمان انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی چلسی، با زدن پنج گل و ارسال سه پاس گل موثرترین بازیکن این تیم در لیگ برتر بوده است.

 

1649931

 

1649933

 

1649932

دیدگاه‌ها