کد خبر : 1783283 | 10 مهر 1400 ساعت 20:33 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: همه کار کردیم و مستحق پیروزی بودیم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی این تیم را شایسته کسب پیروزی مقابل ساوتهمپتون خطاب کرد.

توخل: همه کار کردیم و مستحق پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید چلسی باز هم در حال از دست دادن امتیاز است، آنها در دقایق پایانی دو بار به گل رسیده و 1-3 حریف خود را مغلوب کردند. توماس توخل در پایان این دیدار در مورد غیبت جورجینیو در ترکیب ثابت صحبت کرده و تیمش فرصت داشته در نیمه اول کار حریف را تمام کند.

 

توماس توخل گفت: "واقعا شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. ما بازی خوب و یک نمایش سرگرم کننده ارائه دادیم و البته ساوتهمپتون نیز خیلی خوب بازی کرد. اما ما امروز همه کار برای کسب پیروزی انجام دادیم و به نظر من مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

 

1647431

 

ما دیر به گل رسیدیم . می توانستیم زودتر دروازه حریف را باز کنیم. می توانستیم کار را در نیمه اول تمام کنیم، اما گاهی شرایط فوتبال اما این گونه پیش می رود و در کل کسب پیروزی حق ما بود.

 

غیبت جورجینیو در ترکیب اصلی؟ ما به جای جورجی امروز از روبن لوفتوس چیک در خط میانی بهره بردیم، زیرا اخیرا بیش از حد از جورجینیو در ترکیب ثابت استفاده کرده بودیم. او خیلی در تمرینات پیش فصل حاضر نبوده و اخیرا نیز بازی های زیادی انجام داده بود. حضور روبن در ترکیب ثابت به ما این امکان را می دهد تا با توپ از خط میانی به سمت جلو حرکت کنیم و او هنگام پا به توپ بودن بسیار خوب است.

 

روبن و راس بارکلی در این مقطع هیچ فشاری را حس نمی کنند. آنها از بابت داشتن چنین شانس ها خوشحالیی هستند و حمایت ما را احساس می کنند. شاید در گذشته حس نمی کردند که می توانند در بازی های مهم نیز بازی کنند. ما در دو بازی گذشته مغلوب شده و احساس کردیم چیزی در ترکیب کم است. بنابراین تصمیم گرفتیم روبن لوفتوس چیک را ترکیب قرار دهیم، زیرا از پرسینگ شدید حریف در خط میانی آگاه بوده و می دانستیم بنابراین روبن و متئو کواچیچ می توانند از پرسینگ فرار کنند."

دیدگاه‌ها