کد خبر : 1783299 | 10 مهر 1400 ساعت 21:53 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان تا ابد بازی خواهد کرد!

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد می خواهد شرایط ادامه حضور زلاتان در میادین را فراهم سازد.

پیولی: زلاتان تا ابد بازی خواهد کرد!

به گزارش " ورزش سه"، زلاتان که فردا 40 ساله می شود، مدتی است از ترکیب میلان دور بوده و به علت مصدومیت نمی تواند این تیم را همراهی بکند. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آتالانتا حاضر شده و اذعان داشت انتظار حریفی مصمم و کامل را در مسابقه فردا خواهد داشت.

 

استفانو پیولی گفت: "ما اخیرا بازی های زیادی انجام داده ایم، اما این موضوع در مورد تیم های مقابل نیز صادق است. ما سعی می کنیم در این دیدار به بهترین شکل ممکن در  میدان حاضر شویم. در این سال های اخیر آتالانتا معمولا در بازیهای ابتدایی فصل با انرژی و قدرت همیشگی خود بازی نکرده است. من مسابقه این تیم با اینتر را دیدم و آن بازی دیدنی بود، آتالانتی تیمی قوی از هر نظر شامل تاکتیکی، فنی و فیزیکی بوده و من انتظار یک حریف مصمم و کامل را دارم.

 

1648138

 

تولد 40 سالگی زلاتان؟ من نمی دانم زلاتان تا چند سال دیگر می تواند بازی کند، اما با توجه به آنچه می بینم و اشتیاق و تمایل او به تمرین، می معتقدم زلاتان می تواند تا ابد در میدان حاضر شود. ممکن است او در بسیاری از مسابقات در اوج آمادگی نباشد، اما اشتیاق زلاتان برای فوتبال باورنکردنی است.

 

زلاتان کاری را که دوست دارد انجام می دهد. اگر قرار باشد به او هدیه ای بدهم تلاش می کنم تا جایی که ممکن است زمینه حضور زلاتان در زمین را فراهم کنم. او برای دیدار مقابل آتالانتا قادر به بازی کردن نیست، اما احساس بهتری داشته و از این فرصت استراحت برای بازیابی خود استفاده می کند. الیویه ژیرو نیز  هنوز به مرز 100 درصد آمادگی فیزیکی نرسیده و من انتظار دارم او پس از استراحت بازی های ملی در شرایط خوبی قرار بگیرد."

دیدگاه‌ها