کد خبر : 1783345 | 11 مهر 1400 ساعت 09:23 | 15.8K بازدید | 15 دیدگاه

تحت‌تاثیر فیک نیوز قرار نگیرید

ساکت: روش نوینی در نقل و انتقالات پیاده کردیم

محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم معارفه سپاهان امسال گفت این تیم براساس نیازهای تیم و کادرفنی در نقل و انتقالات شرکت کرده است.

ساکت: روش نوینی در نقل و انتقالات پیاده کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت در ابتدا گفت: ما مدت‌ها قبل می‌خواستیم مراسم معارفه را در حضور هواداران عزیزمان، البته بخشی‌شان چون به علت شرایط کرونایی امکان حضور همه نبود، برگزار کنیم که این اتفاق نیفتاده بود و خوشبختانه امروز این زمینه فراهم شد و مراسم معارفه رسمی تیم فولاد مبارکه سپاهان، کادر فنی و بازیکنان انجام شد. ضمن اینکه تجلیلی شد از آقای مختاری قهرمان بزرگ پاراالمپیک کشورمان و یکی از سپاهانی‌های اصیل؛ همین طور مراسم تجلیل کادرفنی و بازیکنان از قهرمان ملی‌مان، شهید علی لندی صورت گرفت و در اصل معارفه رسمی بازیکنان، شماره پیراهن بازیکنان به طور کامل انجام شد.

 

ساکت اضافه کرد: در راستای آماده سازی تیم براساس اندیشه‌های کادرفنی و ارزیابی‌هایی که صورت گرفته بود توسط آقای نویدکیا و درخواست‌هایی که داشتند، با حمایت همه جانبه هیئت مدیره و مجموعه شرکت فولاد مبارکه، براساس نیاز تیم ما تعدادی از بازیکنان با احترام و هماهنگی از تیم خارج شدند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم و چند نفری هم بر اساس نیازمان به صورت متعارف جذب شدند. تیم درحال هماهنگی و انجام تمرینات برای رسیدن به یک هارمونی فنی کامل است که بتواند در لیگ، جام حذفی و مسابقات آسیایی در خور نام ایران، اصفهان و سپاهان با قدرت عمل بکند. ممنونیم از همه ارگان‌ها و نهادهایی که در اصفهان حمایت‌های لازم را از ورزش و باشگاه سپاهان دارند؛ از خبرنگاران، عکاسان، رسانه‌ها و عزیزان‌مان در صداوسیما و هواداران‌مان که از حضورشان ممنونیم و به آنها توصیه می‌کنیم که اخبار دقیق را از فضای مجازی رسمی باشگاه دریافت کنند، تحت تاثیر فضاهای مجازی فیک که معلوم نیست عقبه‌شان از کجاست قرار بگیرند و باید با همه وجود تیم را مورد حمایت قراردهند تا تیم بتواند همه ظرفیتش را بروز دهد.

 

مدیر سپاهان در ادامه گفت: به هر حال لیگ بزرگ و سنگینی است ولی بازیکنان سپاهان و کادرفنی هم انگیزه لازم را دارند و البته من همین جا خدمت مردم باید بگویم طبق مسئولیت‌های فولاد مبارکه به جهت مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به شادی و نشاط جامعه، استعدادها و همچنین تقویت تیم‌های ملی امسال 93 تیم ما فعالیت خواهند کرد. الان هم ووشوی دختران ما برای چهارمین سال قهرمان شد. مرحله اول دوچرخه سواری را هم که شهرستان مبارکه با همکاری سپاهان میزبان بود به لطف خدا بچه‌ها مقام اول را به دست آوردند.

 

ساکت در پایان در خصوص هجمه‌هایی که به خریدهای نقل و انتقالاتی پر سر و صدای سپاهان مطرح شده بود گفت: ما روش نوینی را در نظام نقل و انتقالات پیاده کردیم که بستری برای مسائل مالی صرفا در آن نبود و این براساس ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی بود که در مجموعه مورد بررسی و طراحی قرار گرفت. این یک پروژه نوینی بود و ما به حداقل نیازها بسنده کردیم و سعی کردیم آن‌هایی را که نیاز داریم به جمع‌مان اضافه کنیم و خوشبختانه یک مجموعه هماهنگی را فراهم می‌کنیم و امیدواریم لیگ امسال با پایان یافتن کرونا در یک شرایط خوب و منطقی برگزار شود و در مسابقات آسیایی هم  با قدرت حضور داشته باشیم؛ هم ما و همه باقی نماینده‌ها و برای آنها نیز آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها