کد خبر : 1783352 | 11 مهر 1400 ساعت 09:59 | 22.4K بازدید | 12 دیدگاه

فرصت انتقام از بارسلونا فراهم نشد (عکس)

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید دیشب توفیقی در باز کردن دروازه تیم سابق خود نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، دوران دو ساله و پرحاشیه آنتوان گریزمان در ترکیب بارسلونا در اواخر فصل تابستان به اتمام رسیده و او دوباره به تیم سابق خود اتلتیکومادرید بازگشت. این ستاره فرانسوی از همان ابتدای حضور خود در نوکمپ درگیر حواشی فراوان از جمله شایعات نارضایتی لیونل مسی در مورد این انتقال بود و در طی آن دو فصل هرگز بازیکن گذشته نشد.

 

اما در اواخر پنجره تابستانی بود که مدیران بارسلونا و اتلتیکومادرید برای بازگشت قرضی آنتوان گریزمان به پایتخت به توافق رسیدند. شروع این بازیکن در ترکیب اتلتیکو اصلا خوب نبود و او تازه هفته گذشته و در دیدار مقابل میلان در لیگ قهرمانان برای اولین بار در این فصل برای تیم جدیدش موفق به گلزنی شد.

 

اما اگرچه آنتوان گریزمان احتمالا از انگیزه فراوانی برای نمایش توانایی های خود در دیدار مقابل بارسلونا برخوردار بود، اما دیگو سیمئونه نام این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار ندارد و او در اواسط نیمه دوم به جای لوییس سوارز وارد میدان شد. آنتوان گریزمان در دقایق حضور خود در میدان یک دو فرصت خوب گلزنی نیز به دست آورد که به راحتی از دست داد و بدین ترتیب فرصت انتقام از تیم سابق به دیدار برگشت موکول شد. بارها اخباری در مورد عدم محبوبیت آنتوان گریزمان در رختکن بلوگرانا شنیده شده بود و او می خواست توانایی های خود را به تیم سابقش ثابت کند، اما در اولین تقابل که این اتفاق رخ نداد.

 

1650135

 

1650131

 

1650134

 

1650133

 

1650132

دیدگاه‌ها