کد خبر : 1783357 | 11 مهر 1400 ساعت 10:23 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: بازیکنان اینتر هرگز تسلیم نمی‌شوند

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر به تمجید از روحیه جنگندگی تیم خود پرداخته است.

اینزاگی: بازیکنان اینتر هرگز تسلیم نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب در شرایطی با نتیجه 1-2 در خانه ساسولو به برتری دست یافت که در نیمه نخست با شکست راهی رختکن شده بود. سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم مدعی شد اینتر در نیمه اول نمایش چندان خوبی نداشته، اما روحیه تیمی نراتزوری فوق العاده بوده و آنها در 45 دقیقه دوم شایسته کسب پیروزی برابر ساسولو بوده اند.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "اینتر علیرغم شرایط دشوار مسابقه همچنان ایستادگی کرد و حتی تا پیش از تعویض های نیمه دوم نیز من تیمی را در زمین دیدم که تحرک داشته و آماده مقابله با حریف بود. ما در 15 دقیقه ابتدایی خوب عمل کردیم و در ادامه ساسولو سرعت خود را افزایش داد. البته حریف در تمام طول هفته خود را برای این مسابقه آماده کرده بود.

 

1650147

 

ساسولو شرایط را برای ما دشوار کرد، اما اینتر استحکام خود را حفظ کرد و ما در نیمه دوم مستحق پیروزی بودیم. البته ما در نیمه اول اشتباهات فنی زیادی انجام دادیم که معمولا چنین اتفاقی رخ نمی دهد. بازی سازی تیم از عقب خوب نبود و در 30 دقیقه پایانی می شد راحت به ما آسیب زد.

 

وقتی هر سه روز یک بار بازی می کنیم، باید از سیستم چرخشی استفاده کنم. بازیکنانی که از زمین بیرون آمدند لایق تعویض شدن نبودند، اما من فکر کردم بازیکنان خسته زیادی در زمین حضور دارند و باید در لحظه شرایطی برای تقویت بیشتر تیم فراهم می کردم.

 

من فکر می کنم ما می توانستیم در فصل جاری امتیازات بیشتر دیگری نیز در سری آ کسب کنیم، اما من بابت داشتن تیمی که می تواند از فشار حریف فرار کند خوشحالم. بازیکنان اینتر هرگز تسلیم نمی شوند و روحیه فوق العاده ای دارند."

دیدگاه‌ها