کد خبر : 1783364 | 11 مهر 1400 ساعت 10:56 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش ستاره اینتر به رسیدن به رکورد رونالدو

ادین ژکو، ستاره بوسنیایی اینتر تاکید کرد تحت هر شرایطی با تمام توان در زمین حاضر می شود.

واکنش ستاره اینتر به رسیدن به رکورد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ادین ژکو دیشب در شرایطی وارد میدان شد که ساسولو با یک گل از اینتر جلو بود، اما او 30 ثانیه بعد از ورود به زمین موفق به گلزنی شده و در ادامه یک پنالتی هم گرفت تا نراتزوری به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند. ادین ژکو حالا تبدیل به اولین خرید جدید اینتر پس از رونالدو در فصل 98-1997 شده که در هفت بازی ابتدایی سری آ در لباس این تیم حداقل شش بار موفق به گلزنی شده است. او مدعی شد انتظار چنین درخششی را داشته و اینتر به همین دلیل این بازیکن را جذب کرده است.

 

ادین ژکو گفت: "ما برای تغییر سرنوشت بازی وارد میدان شدیم و این چیزی است که سرمربی از ما می خواهد. اینتر بازیکنان با استعداد زیادی در رختکن دارد و همگی نمی توانند همیشه در زمین حاضر باشند. اما هر زمان در ترکیب قرار می گیرید باید با 100 درصد توان بازی کنید و این همان کاری است که ما دیشب انجام دادیم و در نهایت این تغییرات نتیجه داد.

 

1650154

 

رسیدن به رکورد رونالدو؟ من انتظار چنین شروع قدرتمندی را داشتم، زیرا از ویژگی های خود باخبرم و می دانم که به همین دلیل اینتر با من قرارداد بست. من چه در ترکیب ثابت باشم و چه بازیکن تعویضی، با تمام توان در میدان حاضر می شوم."

 

اینتر در هر 12 بازی اخیر خود در سری آ حداقل دو گل به ثمر رسانده که این رکورد جدید باشگاه پس از گلزنی در 11 مسابقه پیاپی در لیگ از سال 1943 بوده. اما نراتزوری هنوز در دو بازی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است و ادین ژکو در این رابطه توضیح می دهد: "هیچ دلیل و توضیحی وجود ندارد و راحت می توان از مبل جلوی تلویزیون قضاوت کرد. متأسفانه ما هنوز در لیگ قهرمانان گل نزده ایم، اما این یک پیروزی مهم در سری آ بود."

دیدگاه‌ها