کد خبر : 1783369 | 11 مهر 1400 ساعت 10:59 | 25K بازدید | 9 دیدگاه

سیمئونه- بارسلونا؛ اوضاع در حال تغییر است

روزهای تلخ اتلتیکومادرید مقابل بارسلونا تمام شده و حالا طلسم نتیجه نگرفتن شکسته شده است.

سیمئونه- بارسلونا؛ اوضاع در حال تغییر است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید اگرچه در یک دهه اخیر دو بار و در دوران درخشان بارسلونا و رئال مادرید موفق به فتح لالیگا شده، اما  همیشه در مقابل بارسلونا نتایج ضعیفی گرفته و به ندرت قادر به غلبه بر این تیم در لالیگا شده بود. البته هر چقدر اوضاع در لیگ قهرمانان برابر این حریف پرافتخار مساعد بود، تیم دیگو سیمئونه در لیگ اسپانیا نمی توانست عملکرد قابل قبولی برابر بلوگرانا ارائه دهد، اما حالا اوضاع فرق کرده است.

 

1650165

 

روخی بلانکوس دیشب با دو گل توماس لمار و لوییس سوارز در شرایطی موفق شد بارسلونا را مغلوب کند که شاید اگر بازیکنان این تیم خوش  شانس بودند، می توانستند چند بار دیگر نیز دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کنند. حالا اتلتیکومادرید برای اولین بار در تاریخ لالیگا در سه دیدار متوالی برابر بارسلونا کلین شیت کرده است. همچنین با کسب دو تساوی و دو پیروزی، اتلتیکو مادرید هیچ یک از چهار دیدار اخیر خود با بارسلونا در لالیگا مغلوب نشده است که این بهترین آمار بدون شکست آنها در این رقابت ها از زمان پنج بازی بدون شکست بین سپتامبر 2004 تا دسامبر 2006 بوده است.

 

عملکرد اتلتیکومادرید در مسابقه دیشب نشان داد آنها باز هم این فصل احتمالا امید اول قهرمانی در لالیگا هستند. در حال حاضر رئال مادرید رقیب جدی تری نسبت به بارسلونا برای جلوگیری از رسیدن به این هدف به نظر می رسد. اما اگر تیم دیگو سیمئونه در دربی مادرید نیز مانند دیشب آماده و سرحال باشد، بعید است. رئال مادرید نیز بتواند جلوی تکرار این افتخار بزرگ را بگیرد.

دیدگاه‌ها