کد خبر : 1783382 | 11 مهر 1400 ساعت 11:58 | 16.9K بازدید | 8 دیدگاه

هشدار برونو: قهرمانی اینگونه ممکن نیست

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی شد در این شرایط امکان کسب قهرمانی در ادامه فصل وجود ندارد.

هشدار برونو: قهرمانی اینگونه ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج پرفراز و نشیب و نه چندان امیدوارکننده منچستریونایتد این هفته نیز ادامه یافت و آنها در استادیوم خانگی خود اولدترافورد به تساوی 1-1 مقابل اورتون رضایت دادند. برونو فرناندز، هافبک پرتغالی و خلاق شیاطین سرخ معتقد است یونایتد برای موفقیت در ادامه فصل باید از اشتباهات خود درس گرفته و نباید اجازه دهد دروازه این تیم به این راحتی باز شود.

 

1650184

 

برونو فرناندز گفت: "ما باید به هر طریقی در چنین دیدارهایی به پیروزی و سه امتیاز دست پیدا کنیم.  بازیکنان منچستریونایتد باید موقعیت های گلزنی بیشتری روی دروازه اورتون ایجاد می کردند و نباید دروازه ما به این راحتی باز می شد. البته در حقیقت این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی رخ می دهد. برای کسب موفقیت در ادامه فصل باید عملکردمان را مرور کرده و به اشتباهات خود نگاه کنیم تا متوجه شویم در ادامه فصل قادر به انجام چه کارهایی خواهیم بود.

 

در این دو بازی گذشته در استادیوم اولدترافورد و در لیگ برتر به اندازه کافی خوب عمل نکرده ایم. اگر می خواهیم در پایان فصل به عناوین قهرمانی دست پیدا کنیم، باید در ادامه راه خیلی بهتر از این عمل کنیم. البته ما در حال حاضر به جدول لیگ برتر نگاه نمی کنیم و درگیر این موضوع نیستیم، اما بی تردید برای کسب موفقیت در انتهای فصل باید امتیازات بیشتری جمع کرده باشیم."

دیدگاه‌ها