کد خبر : 1783387 | 11 مهر 1400 ساعت 12:16 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض ستاره اینتر؛ فِراری محبوس در ماسه! (عکس)

الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی اینتر از قرار نگرفتن در ترکیب ثابت این تیم در دیدار مقابل ساسولو ناراضی است.

اعتراض ستاره اینتر؛ فِراری محبوس در ماسه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب در مسابقه ای مهم در خانه ساسولو با نتیجه 1-2 به برتری دست یافت و البته الکسیس سانچس 90 دقیقه این دیدار را از روی نیمکت تماشا کرد. خواکین کوره‌آ و لائوتارو مارتینز در ترکیب ثابت نراتزوری از ابتدا قرار داشتند و در نیمه دوم نیز ادین ژکو وارد میدان شده و البته نقش مهمی در پیروزی مهم اینتر در برابر ساسولو و در ورزشگاه ماپی ایفا کرد.

 

تنها چند دقیقه پس از اتمام بازی، الکسیس سانچس با انتشار یک استوری جنجالی در شبکه های اجتماعی از قرار نگرفتن در ترکیب و عدم فرصت کافی برای درخشش در لباس اینتر گله و شکایت کرده و اعتراض خود را به تصمیمات سیمونه اینزاگی نشان داد. در استوری منتشر شده در اینستاگرام یک خودوری فراری متروکه با ماسه پوشانده شده و در کپشن آمده است: "ممکن است خیلی ارزشمند باشید، اما اگر در جای اشتباهی قرار داشته باشید، هرگز نمی توانید بدرخشید."

 

البته الکسیس سانچس تنها پس از چند دقیقه این استوری را پاک کرد، اما قابل پیش بینی بود که تصویر این عکس العمل خیلی خود همه جا پخش شود. این مهاجم 32 ساله تا به اینجای فصل تنها 70 دقیقه در تمام رقابت ها بازی کرده و در چهار بازی تنها یک پاس گل داده است.  با توجه به دستمزد بالای الکسیس سانچس، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن در پنجره زمستانی پیش رو شنیده شده است.

 

1650188

دیدگاه‌ها