کد خبر : 1783431 | 11 مهر 1400 ساعت 15:18 | 54K بازدید | 19 دیدگاه

در جریان بازی با اتلتیکو رخ داد

رفتار بی‌رحمانه رونالد کومان در قبال پدیده بارسا

نیکو گونزالس بازیکن 18 ساله بارسلونا دیروز مورد غضب شدید رونالد کومان سرمربی خود قرار گرفت.

رفتار بی‌رحمانه رونالد کومان در قبال پدیده بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در یک بازی حساس با دو گل به اتلتیکو باخت. سه روز پس از شکست سنگین از بنفیکا در لیگ قهرمانان، بارسا هدفی جز کسب نتیجه ای مطلوب برابرد اتلتیکو نداشت تا روحیه از دست رفته را بازیابی کند اما در عمل اتفاق عکس افتاد.

در بازی دیشب رونالد کومان سرمربی بارسا دومین جلسه محرومتیش را پشت سر می گذاشت و از روی سکوها تیمش را هدایت کرد. او در ترکیب ابتدایی تیمش دو بازیکن 17 و 18 ساله یعنی گاوی و نیکو را قرار داده بود.

 

 

1650032

 

 

روی گل اول اتلتیکو که در دقیقه 23 توسط توماس لمار به ثمر رسید، نیکو گونزالس یکی از کسانی بود که مرتکب اشتباه شد و همین قضیه خشم شدید کومان را به دنبال داشت. تصاویر منتشر شده از کومان پس از ثبت گل اتلتیکو نشان می داد که او با عصبانیت مشغول صحبت با جوردی کرویف مدیر بخش فوتبال بارسلوناست. موضوع صحبت او نیز اشتباه نیکو بود.

 

 

1650258

 

 

کومان بین دو نیمه نیکو را تعویض کرد و در نشست خبری پس از بازی نیز او را مورد انتقاد قرار داد و گفت:« نمی توان و نباید در چنین دیداری اینقدر فضا در میانه زمین به حریف بدهیم. به خصوص وقتی توپ از دست می رود. قبل از بازی تاکید کرده بودم که اگر توپ را از دست می دهید، باید بازیکن حریف را تعقیب کرده و توپ را پس بگیرید. نیکو اما توماس لمار را رها کرده بود و شاید حالا متوجه شده باشید که جرا برخی مواقع ما با سه مدافع میانی بازی می کنیم. وقتی یک گل در زمین اتلیتکو عقب می افتید، کار بسیار دشوار می شود.»

 

 

1650305

 

 

بسیاری از کارشناسان معتقدند اینگونه حمله و انتقاد کومان در نشست خبری بر علیه یک بازیکن 18 ساله، عاقبتی جز افت روحیه بازیکن نخواهد داشت؛ در حالی که نیکو فصل قبل بازیکن تیم جوانان بارسلونا بود و به هیچ عنوان تجربه حضور در چنین بازی های سنگینی را ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها