کد خبر : 1783469 | 11 مهر 1400 ساعت 17:42 | 19.2K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

آمار و ارقامی از بارسا که باورش مشکل است

بارسلونا دیشب در زمین اتلتیکو حرفی برای گفتن نداشت و با دو گل شکست خورد.

آمار و ارقامی از بارسا که باورش مشکل است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست چهارشنبه شب در لیسبون امیدوار بود که بتواند در وندا متروپولیتانو برابر اتلتیکو نتیجه ای مطلوب کسب کند اما دو گل نیمه اول توماس لمار و لوئیس سوارز خط بطلانی بر این فرضیه کشید. بارسا باخت و به رده نهم نیز سقوط کرد. آبی اناری ها یک بازی کمتر انجام داده اند و شاید در پایان هفته هشتم به رده 12 نیز سقوط کنند.

 

 

1646033

 

 

از فیفا دی قبلی تا به امروز بارسلونا در شش دیدار به میدان رفته، 4 گل زده و 9 گل دریافت کرده است. بارسا سه گل به لوانته زده و یک گل نیز به گرانادا. آبی اناری ها 30 شوت به چارچوب داشته اند که 16 تایش به بازی هفته گذشته برابر لوانته بر می گردد. در عوض به سمت دروازه بارسا 22 بار شوت زده اند و 9 تایش به گل تبدیل شده است.

بارسا در 5 بازی تنها 14 شوت به دروازه داشت و تنها در بازی برابر لوانته توانسته 16 بار شوتزنی کند یعنی بیشتر از مجموع شوت ها در 5 بازی دیگر. متوسط تاثیر شوت های بارسا در این شش بازی تنها 25 درصد بوده است!

 

 

1649036

 

 

همه چیز از بازی با بایرن شروع شد که بارسا شوتی به دروازه نداشت و در عوض بایرنی ها از 7 شوت خود به سه گل رسیدند. در بازی برابر گرانادا بارسا از 6 شوت خود به یک گل رسید در حالی که میهمان دو شوت زد و یکی راهی دروازه شد. بارسا در زمین کادیز نیز دو شوت به دروازه داشت و به گلی دست پیدا نکرد. دیداری که بدون گل مساوی شد.

بارسا در بازی با بنفیکا 4 شوت به دروازه داشت و به گل نرسید ولی میزبان 7 بار شوتزنی کرد و به سه گل رسید.

در بازی شب گذشته نیز بارسا دو شوت به دروازه اتلتیکو داشت و به گلی دست پیدا نکرد ولی اتلتیکو سه شوت داخل چارچوب داشت و دو بار گلزنی کرد.

سه بازی بعدی بارسا پس از ففا دی برابر والنسیاف دیناکو کیف و رئال مادرید است.

 

دیدگاه‌ها