کد خبر : 1783481 | 11 مهر 1400 ساعت 18:13 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

هفت بازی یک برد؛

آماری که لیورپول را از سیتی می‌ترساند

لیورپول در سال های اخیر عملکرد چندان خوبی برابر منچسترسیتی نداشته و به دنبال بهبود شرایط است.

آماری که لیورپول را از سیتی می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر و شاید اروپا امشب بین دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در استادیوم آنفیلد برگزار می شود. لیورپول قطعا و منچسترسیتی به احتمالا بسیار زیاد در صورت کسب پیروزی در این دیدار راهی صدر جدل خواهند شد و آمادگی دو تیم و نتایج درخشان اخیر در لیگ برتر، اهمیت این تقابل را دوچندان کرده است. اما آمار موید آن است که کار لیورپول برای پیروز شدن چندان آسان نیست و آنها باید روال اخیر نبردهای دو را تغییر دهند.

 

1650404

 

فصل گذشته و در مقطعی که اوج گیری منچسترسیتی مصادف با افت شدید لیورپول شده بود، تیم پپ گواردیولا با نتیجه 1-4 در استادیوم آنفیلد به برتری دست یافته و به طلسم 17 بازی بدون کسب پیروزی در خانه مرسی سایدی ها پایان داد. اما حالا امشب و در صورت تکرار پیروزی در آنفیلد، منچسترسیتی بعد از حدود 80 سال و از سال 1937 برای اولیین بار در دو فصل پیاپی در خانه لیورپول به پیروزی دست یابد.

 

اما لیورپول در هفت دیدار اخیر خود مقابل منچسترسیتی در تمامی رقابت ها فقط یک بار موفق بر غلبه بر این تیم شده و امشب و با شرایط فعلی و مساعد خود به دنبال بهبود این روند است. اما نکته امیدوارکننده برای هواداران لیورپول را می بایست رکورد درخشان یورگن کلوپ برابر پپ گواردیولا دانست. سرمربی آلمانی لیورپول با کسب هشت پیروزی برابر گواردیولا، بیش از هر مربیگری دیگری در دنیا موفق به انجام این کار شده است و هواداران لیورپول امیدورند این کارنامه به کمک تیم مورد علاقه شان بیاید.

 

1650405

دیدگاه‌ها