کد خبر : 1783482 | 11 مهر 1400 ساعت 18:21 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر:

اتفاقات این دیدار خلاصه دوران حضورم در چلسی بود

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی تیمش را مستحق برتری و کسب سه امتیاز برابر ساوتهمپتون می داند.

اتفاقات این دیدار خلاصه دوران حضورم در چلسی بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در شرایطی موفق شد 1-3 ساوتهمپتون را مغلوب کند که تیمو ورنر در این دیدار نمایش درخشانی داشته و گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند. این مهاجم آلمانی البته یک بار در نیمه اول نیز موفق به گلزنی شده یود که داور بعد از بازبینی آن را مردود اعلام کرد و تیمو ورنر این اتفاقات را خلاصه ای از دوران حضور خود در چلسی می داند.

 

تیمو ورنر گفت: "من از گلزنی و کمک به چلسی بسیار خوشحال بودم. اتفاقات در نیمه اول تقریبا ماجرای کل دوران حرفه ای من در چلسی بود. آن صحنه و چندان واضح نبود تصمیم نهایی داور مدتی طول کشید. شاید در نهایت باید این موضوع را بپذیریم و من نیز چاره ای نداشتم. اما و در پایان خوشحالم که دوباره موفق به گلزنی شدم و به پیروزی رسیدیم.

 

1649933

 

این یک پیروزی بسیار مهم پس از باخت در دو بازی اخیر بود. دیدار بسیار سختی بود، زیرا ساوتهمپتون عملکرد بسیار خوبی داشت. ما کمی خوش شانس بودیم که بازیکن حریف کارت قرمز را کرد و این اتفاق باعث شد فضای زیادی برای ما باز شود. در این دیدار ایجاد موقعیت بسیار سخت بود، اما در کل ما تیم بهتری بودیم.

 

ما در شرایطی پیروزی شدیم که فشار دو دیدار قبل را روی شانه های خود حس می کردیم. ما ذهنیت برد را داشتیم. در دو بازی گذشته با تیم های بسیار خوبی روبرو شدیم و ایجاد موقعیت در برابر آنها دشوار بود. وقتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده و فصل را با کسب پیروزی در دیدارهای متوالی شروع می کنید، کمی تحت فشار قرار می گیرید تا در هر بازی پیروز شوید. ما می دانیم که تیم بسیار قدرتمندی هستیم و شکست دادن ما برای رقبا دشوار است."

دیدگاه‌ها