کد خبر : 1783515 | 11 مهر 1400 ساعت 20:22 | 15.5K بازدید | 7 دیدگاه

حرفی برای گفتن وجود ندارد؛

آنچلوتی: این بدترین نمایش فصل رئال مادرید بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد تیمش مقابل اسپانیول ضعیف ظاهر شده است.

آنچلوتی: این بدترین نمایش فصل رئال مادرید بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از قبول شکست عجیب مقابل تیم شریف در لیگ قهرمانان، امشب در لالیگا نیز عملکرد خوبی نداشت و در خانه اسپانیول با نتیجه 1-2 شکست خورد. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید در پایان این دیدار مدعی شد تیمش در میدان سردرگم بوده و خیلی دیر به باز شدن دروازه خود واکنش نشان داده است.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "قبول دارم امشب ما بد بازی کردیم و در این شرایط حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد. ما بازی را با ایده و برنامه مشخصی شروع کردیم، اما در ادامه نتوانستیم آرامش و ایده خود را حفظ کنیم. بعد از گل اسپانیول سردرگمی زیادی در سبک بازی ما وجود داشت و این بدترین نمایش ما در این فصل بود.

 

1644583

 

حالا باید در هفته پیش رو استراحت کرده و تحلیل کنیم که چگونه نگرش تیم در طی یک هفته تغییر کرده است. امشب حق رئال مادرید شکست در این دیدار بود. ما خیلی دیر واکنش نشان دادیم و این روند باعث نگرانی من شده، زیرا قبول شکست در دو دیدار متوالی برای رئال مادرید اتفاق مرسومی نیست.

 

تاکتیک تیم برای دیدار امشب روشن و مشخص بود و من نمی خواهم حالا توضیح دهم که ما چه تاکتیکی داشتیم. اما قبول داریم که ما بی نظم به نظر می رسیدیم و کنترل خوبی روی توپ نداشتیم. در ادامه تلاش کردیم شرایط بازی را تغییر دهیم، اما نتوانستیم خیلی تهاجمی ظاهر شویم، در دوئل های تک به تک مغلوب شده و از فرصت های گلزنی خود استفاده نکردیم.

 

استفاده از داوید آلابا در پست مدافع کناری؟ من فکر می کردم این تغییر می تواند در طراحی حملات به رئال مادرید کمک کند، اما این اتفاق رخ نداد."

دیدگاه‌ها