کد خبر : 1783528 | 11 مهر 1400 ساعت 20:55 | 10.7K بازدید | 8 دیدگاه

بایرن ۱-۲ فرانکفورت؛ ترمز تیم ناگلزمان کشیده شد

بایرن مونیخ با نتیجه 2-1 از فرانکفورت شکست خورد تا اولین باخت این تیم با ناگلزمان به ثبت برسد.

بایرن ۱-۲ فرانکفورت؛ ترمز تیم ناگلزمان کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته هفتم به مصاف فرانکفورت رفت که نهایتا در این مسابقه با نتیجه  2-1 به سود تیم مهمان تمام شد.

 

بازی متعادل آغاز شد و هر دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه ای نداشت تا اینکه بایرن مونیخ نهایتا توانست به گل برتری دست پیدا کند.

 

 

1650528

 

 

در دقیقه 29 پاس زیبای روبرت لواندوفسکی هافبک  آلمانی‌ بایرن یعنی لئون گورتزکا را در موقعیتی تقریباً تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

خیلی زود فرانکفورت توانست کار را به تساوی بکشاند. روی یک ارسال کرنر مارتین هینترگر با یک ضربه سر تماشایی دروازه مانوئل نویر را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1650527

 

 

در حالی که باز به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد فرانکفورت می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما مانوئل نویر با یک واکنش استثنایی مانع شود تا این دیدار در پایان 45 دقیقه ابتدایی مساوی شود.

 

قابل پیش بینی بود که بایرن مونیخ در نیمه دوم یک بازی سراسر هجومی را از خود ارائه دهد و برای به ثمر رساندن گل برترین تلاش کند اما حملات این تیم با بدشانسی و البته درخشش دروازه بان فرانکفورت نتیجه نداد.

 

 

1650525

 

1650524

 

 

اما در دقیقه 84 و برخلاف جریان بازی این فرانکفورت بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. شوت فلیپ کاستیچ از یک زاویه تقریباً بسته به گوشه دروازه بایرن مونیخ رفت تا بازی 2-1 شود و اولین شکست ناگلزمان با بایرن مونیخ به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها