کد خبر : 1783537 | 11 مهر 1400 ساعت 21:44 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

90 دقیقه جذاب بین پپ و یورگن؛

گواردیولا-کلوپ؛ صلح-جنگ-صلح! (عکس)

پپ گواردیولا و یورگن کلوپ، سرمربی های مطرح منچسترسیتی و لیورپول شب پرحاشیه ای را سپری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب لیورپول و سیتی در استادیوم آنفیلد 2-2 به اتمام رسید تا چلسی صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. پپ گواردیولا و یورگن کلوپ رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و قبل از بازی نیز به خصوص سرمربی آلمانی به تمجید از پپ پرداخت، اما برای 90 دقیقه همه چیز متفاوت بود.

 

1650564

 

1650568

 

البته همه چیز بین این دو سرمربی مطرح بسیار خوب و در صلح و آرامش آغاز شد و یورگن کلوپ در ابتدای بازی به سمت پپ گواردیولا رفت. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی نیز مطابق انتظار استقبال گرمی از کلوپ داشت و طرفین بعد از لحظاتی خوش و بش آماده شروع این مسابقه حساس شدند. همه چیز در نیمه اول خوب پیش رفت و کمتر شاهد زوم شدن دوربین ها روی چهره این دو سرمربی مطرح دنیای فوتبال بودیم.

 

1650566

 

1650567

 

اما در اواسط نیمه دوم بود که اعتراضات پپ گواردیولا کم کم آغاز شد. این سرمربی نسبت به عدم اخراج جیمز میلنر معترض شده و اعتقاد داشت این مدافع انگلیسی به خاطر خطا روی فیل فودن باید زمین را ترک کند. اعتراضات گواردیولا به قدری ادامه یافت که در نهایت این سرمربی اخطار گرفت و با عصبانیت روی نیمکت خود نشست. خشم از چهره پپ می بارید و او به سختی خود را کنترل می کرد.

 

اما چند لحظه بعد کوین دی بروینه موفق به گلزنی برابر لیورپول شد و کار را به تساوی کشاند. اینجا بود که پپ گواردیولا از سر جای خود بلند شده، با تمام وجود در سکوت استادیوم آنفیلد فریاد کشید و تمام خشم خود را خالی کرد. در پایان این دیدار نیز مطابق همیشه همه چیز فروکش کرد و پپ گواردیولا و یورگن کلوپ با یکدیگر دست دادند.

 

1650565

دیدگاه‌ها