کد خبر : 1783553 | 11 مهر 1400 ساعت 22:50 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: شکست همیشه دردناک است

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش در بازی امروز برابر فرانکفورت به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده نکرده است.

ناگلزمان: شکست همیشه دردناک است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در آخرین مسابقه خود پیش از وقفه بازی های ملی به مصاف فرانکفورت رفت و نهایتاً در کمال تعجب با نتیجه 2-1 شکست خورد تا اولین باخت یولیان ناگلزمان با باواریایی ها در یک دیدار رسمی به ثبت برسد.

 

 

1650529

 

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست تیمش در مقابل فرانکفورت گفت:" شکست ها همیشه دردناک هستند. با این حال ما در بازی امروز موقعیت های کافی برای گلزنی داشتیم. در نهایت کاستیچ موفق شد یک گل خود را به ثمر برساند. از طرفی کوین تراپ نیز عملکرد خوبی داشت. به طور کلی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما از آنها استفاده نکردیم."

 

ناگلزمان در ادامه گفت: "وقتی به آمار نگاه می کنید، ما 20 ضربه در مقابل 5 ضربه داشتیم. آیا مستحق امتیاز بیشتری از بازی بودیم؟ مهم نیست. در نهایت باختیم. در حال حاضر ما باید اشتباهات را تجزیه و تحلیل کنیم و منتظر بازی بعدی پس از وقفه بازی های ملی مقابل لورکوزن باشیم."

 

 

1650608

 

 

ترکیب و تعویض ها: "ما امروز بهترین بازیکنان خود را در ترکیب اصلی 11 نفره داشتیم. آنها اخیرا خوب عمل کردند بنابراین این بازیکنان را برای مدت طولانی در زمین گذاشتیم. کینگزلی کومان پس از وقفه ملی برمی گردد سپس ما دوباره گزینه های بیشتری خواهم داشت."

دیدگاه‌ها