کد خبر : 1783556 | 11 مهر 1400 ساعت 23:20 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مورینیو به ناراحتی ستاره رم بعد از تعویض

ژوزه مورینیو می‌گوید نیکولو زانیولو باید به تصمیم روبرتو مانچینی بابت دعوت نکردن او به تیم ملی ایتالیا احترام بگذارد.

واکنش مورینیو به ناراحتی ستاره رم بعد از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، رم بعد از شکست در دربی هفته گذشته مقابل لاتزیو، امشب در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم سری آ میزبان امپولی بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و خوب حریف خود را با دو گل لورنزو پلگرینی و هنریک مخیتاریان شکست دهد تا شاگردان ژوزه مورینیو دوباره به مسیر پیروزی بازگشته باشند.

 

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی تیمش گفت: "ما خوب، محکم و جمع و جور بازی کردیم. در واقع مقابل تیمی که خوب فوتبال بازی می‌کند کنترل کار را در اختیار داشتیم و به طور کلی فکر می‌کنم که کسب 15 امتیاز از هفت بازی نتیجه قابل قبول و خوبی است. من پروژه متفاوتی را نسبت به دیگر تیم‌هایی که پیش از این در اختیار داشتم پذیرفته ام اما من این وضعیت را پذیرفته ام و بابت آن خوشحال هستم.

 

 

1650623

 

 

من به اینتر نگاه می کنم و می بینم که آنها ادین ژکو و آرتورو ویدال را از نیمکت به زمین می آورند. مردم باید بدانند این چالش ماست. من بعد از چهار برد آرام بودم و بعد از شکست در دربی آرام هستم. می دانم طرفداران حامی ما هستند. "

 

نیکولو زانیولو بعد از تعویض ناراحت به نظر می رسید که شاید یکی دیگر از دلایل آن عدم حضور او در لیست تیم ملی ایتالیا باشد. مورینیو در این باره گفت: "من به او گفتم که تو باید در این لحظه به غم و اندوه واکنش نشان دهی. او انتظار داشت که در لیست تیم ملی ایتالیا حضور داشته باشد اما من به تصمیم روبرتو مانچینی احترام می‌گذارم و زانیولو نیز باید چنین رویکردی داشته باشد. او عملکرد خوبی داشته و اگر به این روند ادامه دهد، قطعاً دعوت خواهد شد."

 

 

1650624

دیدگاه‌ها