کد خبر : 1783564 | 12 مهر 1400 ساعت 00:13 | 18K بازدید | 5 دیدگاه

آتالانتا ۲-۳ میلان؛ برای بازگشت به بازی دیر بود

میلان موفق شد با ارائه یک نمایش عالی آتالانتا را با نتیجه 3-2 شکست دهد.

آتالانتا ۲-۳ میلان؛ برای بازگشت به بازی دیر بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آتالانتا و میلان در یکی از حساس ترین بازی های هفته هفتم سری آ در برگامو رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه 3-2 به سود روسونری خاتمه یافت.

 

میلان شروعی طوفانی داشت و توانست در همان ثانیه های ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. داویده کالابریا در مصافی تقریباً تک به تک و در دو مرحله دروازه آتالانتا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1650656

 

 

در دقیقه 19 میلان می توانست گل دوم را هم توسط براهیم دیاز به ثمر برساند اما ضربه بدون زاویه این بازیکن با پا توسط دروازه بان آتالانتا برگردانده شد.

 

در دقیقه 20 آتالانتا می‌توانست در دو مرحله توسط زاپاکاستا و زاپاتا به گل تساوی دست پیدا کند اما هر بار مانیا با واکنش‌های استثنایی خود مانع از باز شدن دروازه میلان شد.

 

در دقیقه 43 توپ دزدی فوق العاده ساندرو تونالی این بازیکن را در موقعیتی تک به تک با دروازه آتالانتا قرار داد و او با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا میلان با اختلاف دو گل به رختکن برود.

 

 

1650655

 

 

در دقیقه 60 میلان تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت اما ضربه سر فوق العاده سالماکرز با واکنش استثنایی موسو، دروازه بان آتالانتا، به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 78 میلان روی یک ضدحمله توانست کار را تمام کند. پاس تئو هرناندز بعد از حرکت فوق‌العاده او به رافائل لیائو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه مهار نشدنی و عالی گل سوم میلان را به ثمر رساند تا نتیجه 3-0 شود.

 

 

1650657

 

 

در دقیقه 85 آتالانتا موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. توپ درون محوطه جریمه به دست جونیور مسیاس برخورد کرد و داور بعد از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان داد. دووان زاپاتا پشت توپ ایستاد و دروازه میلان را باز کرد تا بازی 3-1 شود. در ثانیه‌های پایانی پاسالیچ نیز برای آتالانتا گلزنی کرد تا بازی با نتیجه 3-2 تمام شود.

دیدگاه‌ها