کد خبر : 1783579 | 12 مهر 1400 ساعت 09:14 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: میلان نشان داد که پیشرفت کرده است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، مدعی شد که پیروزی 2-3 برابر آتالانتا نشان داده که این تیم تا چه حد پیشرفت کرده است.

پیولی: میلان نشان داد که پیشرفت کرده است

به گزارش "ورزش سه"، آغاز بازسازی روسونری پس از شکست 0-5 در دسامبر 2019 در برگامو کلید خورد اما آنها در اکتبر 2021 در حالی به این ورزشگاه بازگشتند که سلطه کاملی بر توپ و میدان داشتند.

آنها در این بازی با سه گل از حریف خود پیش بودند اما پنالتی دووان زاپاتا و گل ماریو پاسالیچ باعث شد که در نهایت این بازی با نتیجه 2-3 به پایان برسد. پیولی به دی ای زد ان گفت:« هیچ نکته‌ای نیست که عملکرد خوب ما را انکار کند، ما با نهایت جدیت، کیفیت و انرژی بازی کردیم. این پایانی عالی برچندین بازی دشوار بود و تیم در حال پیشرفت است. این موضوع درباره لیگ قهرمانان هم مانند لیگ ایتالیا صدق می‌کند. بنابراین ما نیاز داریم به همین روند ادامه دهیم. من صادقانه فکر می‌کنم که روی گل دوم آنها خطایی رخ داد و نمی‌دانم داور چطور آن را اعلام نکرد.»

 

1650680

 

پیولی ادامه داد:« آتالانتا همیشه در طول این سال‌ها مشکلات بزرگی برای ما ایجاد کرده است و در لیگ قهرمانان نیز عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرده است. بنابراین این که توانستیم اینطور در سطحی برابری با آنها بازی کنیم و پیروز شویم نشان می‌دهد که پیشرفت قابل توجهی داشتیم. این تیم دو سال است که به شکلی مشخص کار کرده و نتیجه گرفته است. ما باید فروتن بمانیم و باورمان را حفظ کنیم.»

این سرمربی ایتالیایی درباره دیدارهای پیش رو اظهار داشت:« من هم پیشرفت کرده‌ام و این به لطف تیم و باشگاه است که از من حمایت کردند. وقتی همه با هماهنگی کار کنند، همه چیز آسان‌تر به نظر می‌رسد. با این حال مسیری طولانی در پیش است و ما باید فروتن بمانیم، این که چنین اشتیاقی را داشته باشی احساس خوبی است و من از بازیکنانم می‌خواهم که باور داشته باشند بهتر از بقیه هستند. اثبات این موضوع به آنها بستگی دارد.»

دیدگاه‌ها