کد خبر : 1783599 | 12 مهر 1400 ساعت 10:31 | 37.3K بازدید | 24 دیدگاه

نویل:

عصبانیت رونالدو فشارها را بر سولسشر افزایش می‌دهد

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، باور دارد که عصبانیت کریستیانو رونالدو پس از تساوی برابر اورتون فشارها بر اوله گونار سولسشر را افزایش می‌دهد.

عصبانیت رونالدو فشارها را بر سولسشر افزایش می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و اورتون این هفته در چارچوب مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد روبروی یکدیگر قرار گرفتند و نتیجه این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در ابتدای این بازی روی نیمکت قرار داشت و پس از ورودش به زمین در نیمه دوم نیز نتوانست به کسب پیروزی از سوی این تیم کمکی کند. این فوق ستاره پرتغالی پس از سوت پایان بازی بسیار عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که زیر لب با خودش صحبت می‌کرد به سوی رختکن رفت.

نویل معتقد است که اقدامات رونالدو تنها باعث می‌شود فشارها در زمان افت عملکرد تیم بر سولسشر اضافه شود. آنها حالا در هفت بازی اخیرشان در تمامی رقابت‌ها در چهار بازی موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

 

1650715

 

اسطوره یونایتد به اسکای اسپرت گفت:« من شاهد نحوه خروج رونالدو از زمین بودم و نمی‌توانم بگویم که از کارش خوشم آمد. آیا کریستیانو وقتی بازی نمی‌کند ناراحت می‌شود؟ بله. آیا وقتی تیم نمی‌برد کریستیانو بی‌اندازه عصبانی می‌شود؟ البته. ما از این موضوع خبر داریم. نیازی نیست او چنین چیزی را ثابت کند. او در حالی از زمین بیرون رفت که با خودش حرف می‌زد و همین سوالاتی را به وجود می‌آورد که او چه می‌گفت و چه کسی آزارش داده است؟

نویل در ادامه اضافه کرد:« این موضوع فقط می‌تواند به ضرر سرمربی شود. کریستیانو به اندازه کافی باهوش است که بداند چنین اقداماتی فشار زیادی را بر سرمربی وارد می‌کند، فشاری بیشتر از آنچه سولسشر در حال حاضر تحمل می‌کند. من فکر می‌کنم این موضوع باید در ماه‌های پیش رو مدیریت شود. کریستیانو همیشه گلزنی نمی‌کند، شاید هر بازی در زمین هم حاضر نباشد. اما من فکر می‌کنم اگر اینطور از زمین خارج شود، فشاری بی‌انتها بر سولسشر وارد می‌کند. شکی وجود ندارد که پس از بازی صحبت‌ها درباره سرمربی است. حرف‌هایی مثل این که او بلد نیست از رونالدو استفاده کند و با این همه بازیکن تیمش سبک خاصی را به نمایش نمی‌گذارد.»

 

دیدگاه‌ها