کد خبر : 1783602 | 12 مهر 1400 ساعت 10:50 | 77.8K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد غیرمنتظره ستاره سابق برای کمک به بارسا

یحیی توره، بازیکن سابق بارسلونا، در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که حاضر است در این شرایط بحرانی به این باشگاه کمک کند.

پیشنهاد غیرمنتظره ستاره سابق برای کمک به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، توره پیش از این سه سال در نوکمپ حضور داشت، دو قهرمانی لالیگا را با بارسلونا به دست آورد و جام قهرمانی لیگ قهرمانان 2009 را پیش از پیوستن به منچسترسیتی بالای سر برد.

او نیز مانند بسیاری دیگر از بازیکنان سابق بارسلونا از دیدن شرایط فعلی این تیم بسیار ناراحت است. توره روز شنبه و ساعاتی پیش از شکست 0-2 تیم کومان برابر اتلتیکو مادرید در صفحه توییترش نوشت:« شاید دوران سختی برای این باشگاه باشد اما من همیشه قویا به بارسلونا ایمان دارم. هر زمان این باشگاه به من نیاز داشته باشد در دسترس خواهم بود چون قلبم تا ابد به بارسا، افراد و هوادارانش تعلق دارد.»

 

1650737

 

بارسا در شرایط مالی بسیار بدی قرار دارد، آنها بیش از یک میلیارد پوند بدهی دارند و محدودیت دستمزد پرداختی آنها نیز به 90 میلیون پوند رسید که با باشگاه انگلیسی واتفورد برابر است. بحران مالی آنها به حدی رسید که نتوانستند لیونل مسی را در تیم حفظ کنند و در نهایت مجبور به فروش قرضی آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات شدند.

آنها در زمین نیز شرایط خوبی ندارند و هر دو بازی ابتدایی‌شان در لیگ قهرمانان را برابر بایرن مونیخ و بنفیکا با شکست پشت سر گذاشتند. با این حال بعید به نظر می‌رسد که توره بتواند به بازگشت بارسا به مسیر پرافتخار گذشته کمک کند. او سال گذشته در چین به دوران حضورش در میدان پایان داد و به تازگی وارد دنیای مربیگری شده است.

توره در حال حاضر در تیم اخمت گوژنی روسیه به عنوان کمک مربی مشغول کار است و پیش از این سابقه حضور در همین پست در تیم المپیک دونتسک را نیز داشته است. با این که فشارها روی رونالد کومان بیش از پیش افزایش یافته اما بعید به نظر می‌رسد که بارسا از توره به عنوان جانشین او استفاده کند.

دیدگاه‌ها