کد خبر : 1783606 | 12 مهر 1400 ساعت 11:16 | 49.3K بازدید | 33 دیدگاه

بلیند:

رونالدو الگوی بازی منچستریونایتد را برهم زده است

دنی بلیند، ستاره سابق آژاکس، باور دارد که کریستیانو رونالدو مقصر اصلی عملکرد ضعیف منچستریونایتد است.

رونالدو الگوی بازی منچستریونایتد را برهم زده است

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو از زمان بازگشتش به اولدترافورد در پنج بازی پنج گل به ثمر رسانده و عملکرد درخشانی را در این مدت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته اما در دیدار روز شنبه برابر اورتون در ترکیب اصلی قرار نداشت.

یونایتد علیرغم درخشش این بازیکن 36 ساله به مشکل خورده و از زمان بازگشت او  تنها سه پیروزی به دست آورده است که آماری نگران کننده برای هواداران این تیم به نظر می‌رسد.

او در دیدار برابر اورتون نیز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد اما نتوانست تغییری در روند بازی ایجاد کند و دنی بلیند باور دارد که این بازیکن مقصر مشکلات یونایتد است. او به اسپورت ویتنس گفت:« رونالدو واقعا نیازی نمی‌بیند که نقشی فعال داشته باشد. او طوری رفتار می‌کند که انگار عجله‌ای ندارد و می‌توان دید که بقیه بازیکنان طوری به او نگاه می‌کنند که پس چطور باید مشکل را حل کرد؟ معمولا این مهاجم از یک مدافع میانی به سمت دیگری می‌دود و همین باعث ایجاد مشکل در برقراری ارتباط می‌شود.»

 

1650743

 

 او ادامه داد:« حالا آنها دیگر با الگویی آشنا و مشابه به میدان نمی‌روند. وقتی توپ منحرف شده و برمی‌گردد، می‌توانید پل پوگبا را ببینید که به آنها می‌گوید باید تمام فشار ممکن را روی توپ بگذارند. رونالدو این کار را انجام نمی‌دهد، او اهل انجام چنین کارهایی نیست. او فقط به گلزنی فکر می‌کند و امیدوار است که دیگران توپ را به دست آورند.»

دنی بلیند که پدر دالی بلیند، بازیکن سابق یونایتد، است مدعی شد که رونالدو به تعقیب مدافعان نمی‌پردازد و بنابراین کار تیم اوله گونار سولسشر برای ایجاد فشار روی حریف را سخت می‌کند. آمارها نیز ادعاهای او را تایید می‌کنند چرا که در ابتدای این هفته و بر اساس آمارها مشخص شد که هیچ مهاجمی در لیگ برتر کمتر از این بازیکن دست به پرسینگ نزده است.

دیدگاه‌ها