کد خبر : 1783653 | 12 مهر 1400 ساعت 15:01 | 64.9K بازدید | 20 دیدگاه

چرا او نیمکت نشین شد؟

سولسشر باید به خاطر رونالدو برکنار شود!

نیمکت نشینی رونالدو در بازی برابر اورتون همچنان در انگلیس بازتاب دارد و در موردش صحبت می شود.

سولسشر باید به خاطر رونالدو برکنار شود!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و اورتون این هفته در چارچوب مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در ابتدای این بازی روی نیمکت قرار داشت و پس از ورودش به زمین در نیمه دوم نیز نتوانست به کسب پیروزی تیم کمکی کند. این فوق ستاره پرتغالی پس از سوت پایان بازی بسیار عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که زیر لب با خودش صحبت می‌کرد به سوی رختکن رفت.

 

 

1650814

 

 

تابستان انتقالاتی منچستریونایتد هیجان انگیز بود چرا که توانستند کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافا واران را به خدمت بگیرند. سه خرید بزرگ که شور و هیجان را به هواداران برگرداند ولی هنوز بسیاری معتقدند اوله گنار سولسشر سرمربی نروژی، فرد مناسبی برای بازگرداندن افتخار و موفقیت به اولدترافورد نیست.

نیمکت نشین کردن رونالدو برابر اورتون در حالی که بازی بعدی منچستر دو هفته بعد است، انتقادات را به سولسشر افزایش داده است.

 

 

1649869

 

 

گابی آگبون‌لاهور ستاره سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس در این رابطه گفتنیمکت نشین کردن رونالدو به خودی خود می تواند دلیلی برای اخراج سولسشر باشد. برای پیروزی بر اورتون نیاز به تمام نیروهای خودتان دارید و نمی فهمم چرا رونالدو از ابتدا بازی نکرد. پس از بازی با اورتون دو هفته بازی ها به دلیل فیفا دی تعطیل خواهد شد و اینطور نبود که به دلیل بازی میان هفته، رونالدو نیاز به استراحت داشته باشد. او حالا با روحیه ای خراب به اردوی تیم ملی پرتغال می رود. رونالدو، پل پوگبا و جسی لینگارد باید از ابتدا بازی می کردند.»

دیدگاه‌ها