کد خبر : 1783665 | 12 مهر 1400 ساعت 16:01 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

جیمی کاراگر:

بی خیال قوانین؛ هر طور شده با صلاح تمدید کنید

کاپیتان سابق لیورپول از سران باشگاه خواست قرارداد محمد صلاح را بدون توجه به سقف دستمزدها تمدید کنند.

بی خیال قوانین؛ هر طور شده با صلاح تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در دیدار خانگی خود مقابل منچسترسیتی در شرایطی به تساوی 2-2 دست یافت که دو بار در نیمه دوم از حریف پیش افتاده و هر بار برتری خود را از دست داد. محمد صلاح مرد اول تیمش در این مسابقه بود و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

 

 

1650540

 

 

ابتدا و در دقیقه 60 بود که حرکت تماشایی این بازیکن از سمت راست و ارسال عمقی او سادیو مانه را در موقعیت تک به تک قرار داد و این ستاره سنگالی دروازه ادرسون را باز کرد. اما در دقیقه 76 این بار خود محمد صلاح دست به کار شده، با حرکتی تکنیکی دو بازیکن سیتی را جا گذاشت و در نهایت موفق شد با ضربه ای دقیق و زیبا گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

محمد صلاح در هر هفت بازی اخیر خود برای لیورپول در همه رقابت ها گلزنی کرده است که این آمار برابر با طولانی ترین روند گلزنی این ستاره مصری برای این باشگاه در آوریل 2018 بوده است. همچنین محمد صلاح در هشت دیدار از 9 مسابقه اخیر خود در تمام رقابت های این فصل در به ثمر رسیدن حداقل یک گل تاثیرگذار بوده، 9 گل زده و چهار پاس گل داده و در فصل 2021-22 بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر در به ثمر رسیدن گل نقش آفرینی کرده است.

 

 

1650544

 

 

لیورپول تا به اینجا توانسته با بسیاری از ستاره های مهمی از جمله ویرژیل فن دایک، فابینیو، جوردن هندرسون، اندری رابرتسون، الکساندر آرنولد و آلیسون تمدید کند ولی کار تمدید با صلاح گرده خورده است و دلیل اصلی آن، توقع مالی بالای ستاره مصری است. او دستمزدی در حد کوین دی بروینه و روملو لوکاکو می خواهد ولی سران لیورپول قصد ندارند از سقف تعیین شده دستمزد عبور کنند و معتقدند باید به قوانین باشگاه احترام گذاشت.

 

 

1559746

 

 

جیمی کاراگر مدافع و کاپیتان سابق لیورپول اما معتقد است مسئولان باشگاه باید قوانین را در مورد صلاح نادیده بگیرند:« یک بار دیگر باید گل صلاح را ببینم چون استثنایی بود. فکر نمی کنم مهاجمی بهتر از صلاح در حال حاضر وجود داشته باشد. گلی که زد، فرازمینی بود و به احترامش کلاه از سر بر می دارم. معتقدم باشگاه هر طور شده باید با او تمدید کند. حداقل در مورد صلاح می توان قوانین باشگاه را نادیده گرفت و به وی دستمزدی که شایسته اش است را پرداخت کرد. نباید بازیکنی مثل صلاح را راحت از دست بدهیم.»

 

دیدگاه‌ها