کد خبر : 1783669 | 12 مهر 1400 ساعت 15:52 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

خط و نشان مورینیو و اسپالتی روی آنتن زنده!

ژوزه مورینیو و لوچانو اسپالتی، دو سرمربی باتجربه رم و ناپولی به شوخی برای یکدیگر خط و نشان کشیدند.

خط و نشان مورینیو و اسپالتی روی آنتن زنده!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی فصل را با لوچانو اسپالتی فوق العاده آغاز کرده و این تیم با سرمربی جدید خود در هر هفت هفته ابتدایی موفق به کسب پیرزی شده تا با اقتدار و کسب 21 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. اما رم نیز با ژوزه مورینیو بعد از قبول دو شکست متوالی مقابل ورونا و لاتزیو، این هفته به سه امتیاز دست یافت تا با کسب 15 امتیاز در هفت مسابقه، از شرایط خوبی در جدول لیگ ایتالیا برخوردار باشد.

 

1650842

 

اما دیشب و بعد از پایان هفته هفتم لیگ ایتالیا بود که این دو سرمربی باتجربه در تماسی ویدئویی با شبکه DAZN همزمان حاضر شده و برای لحظاتی و با خنده به کل کل با یکدیگر پرداختند. پس از وقفه لیگ ایتالیا به دلیل برگزاری بازی های ملی، ناپولی ابتدا در خانه خود مقابل تورینو بازی کرده و در ادامه دیدار برابر رم در تاریخ 24 اکتبر فرا خواهد رسید.

 

ژوزه مورینیو در این ارتباط ویدئویی خطاب به لوچانو اسپالتی می گوید: "فوق العاده بوده اید لوچانو، اما آیا می خواهید در تمامی دیدارهای این فصل به پیروزی دست یابید؟ شما در دیدار بعدی خارج از خانه خود مغلوب خواهید شد."

 

لوچانو اسپالتی که از کری خوانی مورینیو متعجب شده بلند می خندد و خطاب به این سرمربی پرتغالی می گوید: "شما خطرناک هستید، اما این حرف برایت گران تمام خواهد شد."

 

1650844

دیدگاه‌ها