کد خبر : 1783673 | 12 مهر 1400 ساعت 16:20 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

در بازی فیورنتینا و ناپولی

تکرار اتفاق زشت، توهین نژادی به 3 ستاره ناپولی

در جریان بازی دیشب ناپولی و فیورنتینا سه بازیکن سیه چرده ناپولی مورد توهین های نژادی قرار گرفتند.

تکرار اتفاق زشت، توهین نژادی به 3 ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا یک بار دیگر شاهد اتفاقات نژادپرستانه بود. شب گذشته در جریان بازی فیورنتینا و ناپولی در فلورانس، 3 بازیکن سیه چرده ناپولی مورد توهین های نژادی هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند.

 

 

1650855

 

 

در دیداری که ابتدا میزبان پیش افتاد ولی شاگردان لوچانو اسپالتی موفق شدند بازی را برگردانده و 1-2 برنده شوند. ناپولی همه بازی هایش را پیروز شده و مقتدرانه در صدر قرار دارد.

ساعاتی پس از بازی بود که کالیدو کولیبالی مدافع ارزشمند سنگالی ناپولی، در توئیتر خود فاش ساخت که در طول بازی  با شعارهای زشت هواداران فیورنتینا روبرو شده است. شعارهایی چون میمون کثیف و.....

 

 

1650856

 

 

کولیبالی نوشت:« این مسائل جایی در فوتبال ندارند و باید افراد نژادپرست در ورزشگاه را شناسایی کرده و اجازه ورود به آنها ندهند.»

 

 

1650854

 

 

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، کولیبالی، ویکتور اوسیمن و آنگیسا هنگام رفتن به رختکن در پایان بازی هم مجبور به شنیدن شعارهای زشت نژادپرستانه شدند. اوسیمن و آنگیسا به یک لبخند اکتفا کردند ولی کولیبالی به سمت تماشاگران رفت و با فریاد گفت:« به من می گویید میمون؟ جرات دارید بیاید رخ به رخ بگویید.»

 

 

1650856

 

 

اوسیمن هم در توئیتر خود رفتارهای نژادپرستانه دسته ای هواداران فیورنتینا را محکوم کرد و نوشت:« با فرزندان تان حرف بزنید و به آنها بفهمانید که رنگ پوست و نژاد، دلیلی برای تحقیر و تنفر نیست.»

دیدگاه‌ها