کد خبر : 1783684 | 12 مهر 1400 ساعت 17:00 | 24.1K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: آخرین لحظه نظرم در مورد سائول عوض شد

توماس توخل، سرمربی چلسی تاکید کرد بالاخره موعد قرار گرفتن سائول نیگز در ترکیب اصلی نیز فرا می رسد.

توخل: آخرین لحظه نظرم در مورد سائول عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، سائول نیگز که در ساعات پایانی پنجره تابستانی از اتلتیکومادرید راهی چلسی شد، در این مدت فرصت چتدانی برای درخشش پیدا نکرده و اغلب نیمکت نشین بوده است. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی فاش کرد قصد داشته به سائول نیگز در دیدار مقابل ساوتهمپتون میدان دهد، اما در آخرین لحظه تصمیم خود را تغییر داده است.

 

توماس توخل گفت: "سائول نیگز در آستانه قرار گرفتن در ترکیب ثابت چلسی در دیدلر مقابل ساوتهمپتون بود، اما در نهایت من تصمیم گرفتم از او استفاده نکنم. در واقع با خودم فکر کنم اگر این کار را انجام دهم انگار باز هم از این بازیکن در برابر تیمی که کار پرس آنهم در میانه میدان را بسیار شدید انجام می دهد استفاده کرده ام.

 

1642962

 

پس در واقع به نظر می رسد با سائول گفته باشم دوباره از تو در چنین شرایطی استفاده کرده ام و تو نیز باید ثابت کنی با شرایط لیگ برتر بیشتر از قبل سازگار شده ای و بیا ببینیم این اتفاق رخ داده است یا خیر؟ اینگونه بود که بابت حضور سائول نیگز در ترکیب اصلی کمی دچار تردید شدم.

 

اما نیازی به نگرانی نیست، زیرا در این شرایط باید تنها سخت تلاش کرده و به فکر تطبیق یافتن بیشتر با شرایط باشید، در ادامه نیز شانس بازی کردن فرا خواهد رسید. من دوست دارم ماجره را از جنبه مثبت ببینم. در غیر این صورت پس هشت بازیکن در ترکیب چلسی وجود نداشتند که من می توانستم برای حضور در ترکیب اصلی به آنها اعتماد کنم. این یک واقعیت است و من نمی توانم واقعیت را پنهان کنم."

دیدگاه‌ها