کد خبر : 1783695 | 12 مهر 1400 ساعت 17:44 | 36.9K بازدید | 10 دیدگاه

کاپیتان در آستانه جدایی؛

حدادی‌فر نتوانست نظر تارتار را جلب کند

هافبک کهنه‌کار تیم فوتبال ذوب‌آهن به نظر می‌‎رسد از نظر بدنی مورد توجه کادر فنی تیم قرار نگرفته است.

حدادی‌فر نتوانست نظر تارتار را جلب کند

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود که قاسم حدادی‌فر برای سومین مرتبه طی سال‌های اخیر با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، اما اینبار هم مانند مصدومیتی که در بازی ابتدایی لیگ هفدهم برای او ایجاد شد، کاپیتان سبزپوشان خیلی زود توانست دوران مصدومیت را پس از عمل جراحی پشت سر بگذارد و شش ماه نشد که توانست در تمرینات گروهی حاضر شود.


با این حال این هافبک کهنه‌کار که سابقه عضویت در تیم ملی را هم دارد، از نظر میزان آمادگی مورد توجه مهدی تارتار سرمربی جدید سبزپوشان قرار نگرفته و این مربی که پیش‌تر نیز سابقه خط زدن بازیکنان را پس از مشاهده تمریناتشان دارد، از کاپیتان تیمش خواسته خودش را از نظر شرایط بدنی به جوانان تیم برساند.


تارتار در آخرین مصاحبه خود در مورد شرایط حدادی فر اینطور صحبت کرده است:« من با قاسم صحبت کردم و از او خواستم اگر فکر می‌کند شرایط مربیگری و علاقه‌ به این کار را دارد، در کنار ما شروع کند. اگر نه بماند و با جوان‌هایمان بجنگد. اگر این توانایی را در خودش ببیند ما هم استقبال می‌کنیم. چون قاسم حدادی‌فر کیفیت بالایی دارد.

 

فقط بحث آسیب‌ دیدگی‌های اخیر، شرایط بدنی و سن و سالش، مطرح است. اگر او بتواند پا به پای جوان ما تمرین و بازی کند ما استقبال می‌کنیم. حدادی‌فر خصوصیات اخلاقی خاصی دارد. فوق العاده محجوب و دوست داشتنی است. در حال حاضر با خودش کلنجار می‌رود که ببیند چه تصمیمی را باید بگیرد و باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد.» 
حدادی فر به همین دلایل در اردوی تهران همراه با سبزپوشان اصفهانی حضور ندارد و اینطور که به نظر می‌رسد احتمال حضور نداشتن او همراه با ذوب آهن در لیگ بیست و یکم بیشتر از حضورش است.


حدادی فر پس از بازگشت از مصدومیت در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که می‌خواهد در زمین از فوتبال خداحافظی کند. او تاکید کرده بود، حتی اگر ذوب آهن او را نخواهد، تیم دیگری را برای آخرین سال بازی انتخاب خواهد کرد و حالا باید دید چه سرنوشتی برای این بازیکن کهنه کار فوتبال ایران رقم خواهد خورد و او چه تصمیمی برای شکل دادن به مسیر روزهای پایانی فوتبالش خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها