کد خبر : 1783701 | 12 مهر 1400 ساعت 18:02 | 24K بازدید | 8 دیدگاه

داویده کالابریا:

هیچ تیمی در ایتالیا قوی‌تر از میلان نیست

داویده کالابریا، مدافع ایتالیایی روسونری مدعی شد این تیم در حال حاضر در لیگ ایتالیا دارای بهترین شرایط است.

هیچ تیمی در ایتالیا قوی‌تر از میلان نیست

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف لیگ قهرمانان، میلان در سری آ در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته، پا به پای ناپولی در بالای جدول حرکت می کنند و در رده دوم سری آ قرار گرفته اند.  داویده کالابریا، مدافع ایتالیایی روسونری مدعی شد ممکن است در ادامه فصل شرایط فعلی این تیم در مقاطعی تغییر هم بکند، اما بازیکنان میلان باید روحیه مثبت خود را تا پایان حفظ کنند.

 

داویده کالابریا گفت: "در حال حاضر تیم های قدرتمند زیادی در لیگ ایتالیا وجود دارد، اما به نظر من هیچ تیمی در این مقطعی شرایطی بهتر از میلان نداشته و از ما آماده تر نیست. در ادامه فصل نیز باید تنها روی عملکرد خودمان تمرکز کرده و همچنان باور باشیم که بهترین تیم لیگ ایتالبا هستیم.

 

1650883

 

قطعا بازی ها و لحظاتی  در ادامه فصل وجود دارد که شرایط تیم تغییر هم می کند، اما ما باید تا زمانی که در چنین شرایطی قرار داریم این روحیه مثبت را هم حفظ کنیم. سپس باید ببینیم در ادامه فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

کار کردن زیز نظر استفانو پیولی؟ او به ما ایمان و باور می دهد. پیولی در ذهن خودش تصور روشنی از فوتبال داشته و  به همه ما اجازه می دهد بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. انرژی و تلاش فراوان مهمترین ویژگی میلان این فصل است، زیرا ما می توانیم سرعت خود را در کل بازی حفظ کنیم. همچنین پرس شدید از سوی همه بازیکنان میلان واقعا نتیجه داده است."

دیدگاه‌ها