کد خبر : 1783724 | 12 مهر 1400 ساعت 19:31 | 32.1K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت شدید ستاره عراقی؛ مهند علی رباط داد

مهند علی مهاجم جوان و اصلی تیم ملی عراق یکی از رقیبان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، دچار پارگی رباط صلیبی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق یکی از حریفان ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر، با شوک بزرگی مواجه شده است. چرا که مهند علی ستاره اصلی خط حمله تیم ملی این کشور با مصدومیت شدیدی مواجه شده و تمامی دیدارهای عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

 

باشگاه آریس سالونیکا یونان امروز به صورت رسمی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مهند علی ستاره خط حمله تیم ملی عراق در جریان دیدار برابر آپولون سمیرنی از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر یونان دچار مصدومیت شد که پس از بررسی های لازم مشخص شد این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

 

بدین ترتیب مهند علی باید به مدت نزدیک به 6 ماه از میادین به دور باشد و او به طور قطع تمامی دیدارهای تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهد داد و این بدترین خبر ممکن برای دیک ادووکات و علاقه مندان به تیم ملی این کشور است.

 

تیم ملی عراق که یکی از رقیبان ایران در راه صعود به جام جهانی است، باید در تاریخ های 15 و 20 مهر ماه به مصاف لبنان و امارات برود. این تیم با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه نخست از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است.

 

1650919

دیدگاه‌ها