کد خبر : 1783843 | 13 مهر 1400 ساعت 16:20 | 29.8K بازدید | 10 دیدگاه

حیف است که دو سال هازارد را خوشحال ندیده‌ایم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، درباره وضعیت ادن‌هازارد صحبت کرد.

حیف است که دو سال هازارد را خوشحال ندیده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، ادن‌هازارد در طول مدت زمان حضور خود در رئال مادرید بارها دچار مصدومیت شده است؛ موضوعی که باعث شده او نتواند نمایش های درخشان خود در چلسی را برای لوس بلانکوس نیز ارائه دهد و از زمان انتقال به رئال مادرید در جولای 2019 تنها در 51 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است.

 

از طرف دیگر در فصل جدید نیز اوضاع برای هازارد خیلی خوب پیش نرفته چرا که کارلو آنچلوتی تنها پنج بار او را در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار داده است. در واقع سرمربی ایتالیایی معتقد است که هازارد هنوز نمی تواند به شکل مداوم در میدان حضور داشته باشد و باید خیلی مراقب وضعیت بدنی او بود تا این ستاره بلژیکی دوباره به شرایط آرمانی بازگردد.

 

 

1634912

 

 

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، در آستانه دیدار این تیم مقابل فرانسه در نیمه نهایی لیگ ملت ها درباره وضعیت ادن هازارد صحبت کرده و می‌گوید: "شرم آور است که در دو سال گذشته ادن هازارد را خوشحال ندیده ایم و نمی بینیم که بیشتر بازی کند. او نتوانست بهترین سطح خود را در مادرید تجربه کند و ما پتانسیل بالایی از هازارد ندیده ایم. او به دلیل مصدومیت، دو سال بسیار سخت را پشت سر گذاشت. گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما به دنبال پیدا کردن دلایل آن هستید اما هیچ چیزی پیدا نمی کنید.

 

هازارد دارای شخصیتی است که باعث می‌شود زود بهبود پیدا کند. او رهبر و کاپیتان تیم ملی بلژیک است. ما روی جنبه شخصیتی او نیز حساب باز می کنیم و از نظر فنی هم که هیچ بحثی وجود ندارد. زمان زیادی باقی مانده تا بهترین نسخه او را در اسپانیا ببینیم."

دیدگاه‌ها