کد خبر : 1784150 | 15 مهر 1400 ساعت 11:03 | 43.5K بازدید | 2 دیدگاه

برادران هازارد در پیراهن تیم ملی فرانسه (عکس)

ادن و تورگان هازارد، ستاره‌های تیم ملی بلژیک، در حالی برابر فرانسه قرار خواهند گرفت که چندان با فوتبال این کشور بیگانه نیستند.

برادران هازارد در پیراهن تیم ملی فرانسه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فرانسه و بلژیک پنج شنبه شب در برابر هم قرار خواهند گرفت تا تکلیف دیگر تیم صعودکننده به فینال مسابقات لیگ ملت‌های اروپا را مشخص کنند.

به نظر می‌رسد هربار که دو تیم بلژیک و فرانسه روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند عکسی قدیمی از ادن هازارد با پیراهن آبی فرانسه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. این اتفاق پیش از این در نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه نیز رخ داده بود.

در این تصویر که در زمان 10 سالگی ادن هازارد به ثبت رسیده، او به همراه برادرانش دیده می‌شود که در هنگام حضور در یکی از شهرهای فرانسه پیراهن تیم ملی این کشور را بر تن کرده‎‌اند.

این دو ستاره رئال مادرید و بروسیا دورتموند در یکی از شهرهای کشور بلژیک به دنیا آمدند اما همیشه احساس نزدیکی با فرانسه به عنوان کشور همسایه داشته‌اند. فاصله شهر محل تولد آنها با مرز فرانسه به 60 کیلومتر می‌رسد و به همین دلیل ادن پیش از آن که بازی خود در آکادمی لیل را آغاز کند نیز بارها به این کشور سفر کرده بود و به نظر می‌رسد که رابطه نزدیکی بین او و کشوری که امروز در برابرش قرار خواهد گرفت وجود دارد.

 

1651567

 

در آن زمان تیم بلژیک از شرایط خوبی برخوردار نبود اما فرانسه به تازگی قهرمان جام جهانی 1998 و البته یورو 2000 شده بود. زین الدین زیدان، اسطوره هازارد، نیز در آن زمان با پیراهن تیم ملی فرانسه توپ می‌زد. به همین دلیل است که او علاقه خاصی به پیراهن تیم ملی این کشور داشته است.

شیاطین سرخ در سال‌های اخیر بار دیگر خود را به سطح اول فوتبال اروپا رسانده‌اند و رقابت بین آنها و تیم ملی فرانسه بیش از پیش شده است. فرانسه دیگر رقیبی غیرقابل دسترس نیست و هازارد با افتخار پیراهن تیم ملی کشورش را به جای این تیم بر تن می‌کند. اتفاقی که شاید چندین سال قبل برای او دور از دسترس به نظر می‌رسید.

دیدگاه‌ها