کد خبر : 1783859 | 13 مهر 1400 ساعت 18:21 | 53.8K بازدید | 5 دیدگاه

عصبانیت مدافع بارسلونا از تصمیم کومان (عکس)

یوردی آلبا، مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلونا بابت بازی نکردن در مقابل اتلتیکومادرید ناراحت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در باشگاه بارسلونا چندان مساعد نیست و به نظر می رسد بازیکنان باتجربه باشگاه نیز رابطه چندان خوبی با رونالد کومان ندارند. دیروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ستاره های بارسلونا متوجه ایده های تاکتیکی این سرمربی هلندی نشده و همچنین بابت انتقادات رونالد کومان در رسانه ها از بازیکنان جوان، از دست این سرمربی باتجربه شکایت دارند.

 

اما حالا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد یوردی آلبا نیز به جمع بازیکنان شاکی از کومان ملحق شده است. بارسلونا این هفته با دو گل در خانه اتلتیکومادرید مغلوب شد و یوردی آلبا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، علیرغم گرم کردن کنار زمین فرصت حضور در میدان و کمک به تیمش را پیدا نکرد.

 

حالا دوربین های نزدیک نیمکت بارسا تصویری را ثبت کردند که هنریک لارسن به یوردی آلبا اعلام می کند قرار نیست وارد زمین شود و این مدافع اسپانیایی نیز که از ان اتفاق ناراحت شده بود، از خوزه رامون دلا فوئنته، مربی دروازه بان های بارسلونا در مورد این تصمیم توضیح می خواهد. او نیز با اشاره به رونالد کومان نشان داد که دستور از بالا آمده و در واقع سرمربی هلندی از روی سکوها اجازه ورود یوردی آلبا به زمین را صادر نکرده است. کومان در این دیدار محروم بوده و از جایگاه ویژه استادیوم واندا متروپولیتانو شاهد شکست تیمش مقابل روخی بلانکوس بود.

 

1651129

دیدگاه‌ها