کد خبر : 1783951 | 14 مهر 1400 ساعت 10:19 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث گلری تیم ملی همان همیشگی (عکس)

رقابت در دروازه تیم ملی بین سه گلر مدعی با بالاترین حد تلاش و انگیزه بین آنها، دنبال می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده، چهره‌های همیشگی چند اردوی تیم ملی محسوب می‌شوند که رقابت را با یکدیگر برای حضور در دروازه ایران دنبال می‌کنند. 

 

سه دروازه لژیونر فوتبال ایران که در کنار توانایی فنی‌شان قطعا این بزرگترین مشخصه و برتری آنها نسبت به دیگر گلر‌های داخلی است که امیدوارند با نمایشی برتر شانس حضور در این مثلث را در ادامه مسیر نصیب خود کنند. با این حال بیرانوند و عابدزاده با حضوری ثابت در ترکیب تیم‌های خود و نیازمند نیز با توجه به نمایش‌های دوران حضورش در سپاهان و تجربه حضور در فوتبال اروپا که البته هنوز منجر به حضور ثابتش در ترکیب تیمش نشده، گوی سبقت را از دیگر مدعیان دروازه‌بانی تیم ملی ربوده‌اند. 

 

بیرانوند که طی سالیان اخیر جایگاه ثابتی در اردوهای تیم ملی و حضور در ترکیب اصلی از آن خود کرده، بعد از انتخاب تیم جدیدش و جدایی از لیگ بلژیک و حضور در پرتغال، در بازی‌های بوآویشتا نیز توانسته جایگاه ثابتی از آن خود کند تا همچنان مدعی اصلی شماره یک ایران باشد. بیرانوند که یکی از بهترین آمارهای کلین‌شیت در دوران تیم ملی را از آن خود کرده و در دوره قبلی انتخابی جام جهانی برای حضور در روسیه نیز، تنها در بازی پایانی و تشریفاتی مقابل سوریه دروازه‌اش باز شده، اکنون برابر امارات نیز امیدوار است روند کلین‌شیت‌های خود را همچون دو بازی قبلی حفظ کند. 

 

1651291

 

امیر عابدزاده نیز قطعا نگرانی بزرگ بیرانوند محسوب می‌شود. گلر جوان تیم ملی که رفته رفته از پشت نام احمدرضا عابدزاده خارج شده و قصد دارد برند خود را به اثبات برساند و طی سالیان حضور در فوتبال اروپا کاملا صیقل یافته و اکنون با حضور در فوتبال اسپانیا و نمایش درخشان در ترکیب تیمش، امیدوار است سکه شانس در تیم ملی نیز به او رود کند و بتواند آمادگی‌اش را به رخ بکشد. 

 

1651292

 

پیام نیازمند دیگر گلر مدعی تیم ملی محسوب می‌شود. گلر مدعی و قابل اعتنا سپاهان که برای ادامه جاه طلبی‌اش راهی اروپا شد و لیگ پرتغال را برای موفقیت خود در این مسیر انتخاب کرده، هنوز فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورده اما خاطرات موفقیت او در ترکیب طلایی‌پوشان باعث شده تا در کنار موفقیت لژیونر شدن، همچنان مورداعتماد دراگان اسکوچیچ قرار داشته باشد. 

 

1651293

 

سه دروازه‌بان مدعی تیم ملی که انتظار می‌رود این رقابت را تا زمان حضور در جام جهانی قطر دنبال کنند، یکی از پست‌های قابل اعتماد و با کیفیت تیم ملی محسوب می‌شوند. جایی که ایران طی دو بازی اخیر خود با کلین شیت، همچنان مسیر صعود به جام جهانی را امیدوارانه دنبال می‌کند و انتظار می‌رود در جدال با امارات نیز این موفقیت را تداوم بخشد.

دیدگاه‌ها