کد خبر : 1783961 | 14 مهر 1400 ساعت 10:48 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اردو در هفته جدید برگزار می‌شود؛

آغاز کار فوتبال ملی زنان برای روزهای تاریخی

دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران از شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

آغاز کار فوتبال ملی زنان برای روزهای تاریخی

به گزارش "ورزش سه" پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا 2022 هند، حالا شاگردان مریم ایراندوست برای رقابت با تیم‌های بزرگ قاره آسیا، کمتر از 4 ماه فرصت آماده‌سازی دارند، چرا که مسابقات جام ملت‌ها از 30 دی تا 17 بهمن‌ماه 1400 به میزبانی پونا و بمبئی هند برگزار خواهد شد. این فشردگی و زمان کوتاه تا شروع مسابقات باعث شد تا خیلی زود سرمربی باتجربه تیم ملی به تعطیلات پایان دهد و بازیکنان خود را بار دیگر به خط کند.

 

براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از روز شنبه دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال آغاز شود، البته که هنوز به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان شرکت‌کننده در این اردو مشخص نشده اما بعید به نظر می‌رسد که ایراندوست بخواهد با توجه به فاصله کوتاه تا شروع جام ملت‌ها، سوپرایزی را در فهرست تیم ملی در اردوهای جدید رو کند.

 

تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در مسابقات مقدماتی، حدود 80 روز در اردو بود که ثمره آن صعود شیرین به جام ملت‌ها بود و حالا با تدارک برنامه‌ریزی مناسب اردویی می‌توان به کسب نتایج درخشان در اولین حضور دختران ایران در جام ملت‌های آسیا امیدوار بود.

 

نخستین اردوی تدارک دیده شده از شنبه 17 مهرماه آغاز خواهد شد و تا پنجشنبه 22 مهرماه در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها