کد خبر : 1784090 | 14 مهر 1400 ساعت 21:25 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

کاپلو:

رئال به امباپه نیاز ندارند؛ آن ها باید مدافع جذب کنند

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، معتقد است که این تیم به جذب کیلیان امباپه احتیاج ندارد.

رئال به امباپه نیاز ندارند؛ آن ها باید مدافع جذب کنند

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً از ابتدا تا انتهای نقل و انتقالات تابستانی بود که شایعات زیادی در رابطه با انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید به گوش رسید اما نهایتاً باشگاه پاری سن ژرمن راضی به جدایی ستاره فرانسوی نشد تا این بازیکن حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

 

اما امباپه آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید می تواند در ژانویه به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود. همچنین او در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که در تابستان درخواست خروج خود را به سران PSG ارائه داده بود. امباپه همچنین در این صحبت‌ها تاکید کرد که تنها به خاطر حضور در رئال مادرید خواهان ترکیب پاری‌سن ژرمن بوده است.

 

 

1640814

 

 

در همین راستا فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، به شایعات حضور کیلیان امباپه در این تیم واکنش نشان داده و می‌گوید: "آنها به زمان نیاز دارند. رئال مادرید برای ساختن تیمی قوی به چند مدافع احتیاج دارد. من بازی آنها مقابل مایورکا را دیدم؛ فوق العاده بود. آنها در قسمت جلوی زمین بدون امباپه مشکلی ندارند. رئال بازیکنان جالب و قابل توجهی در خط حمله در اختیار دارد."

 

کاپلو همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره شانس جورجینیو برای کسب توپ طلا نیز گفت: "او بدون شک شایسته کسب توپ طلا است، نه فقط به این دلیل که همه چیز را به دست آورد بلکه به این علت که نقش اساسی در این دستاوردها داشت."

 

 

1648514

دیدگاه‌ها