کد خبر : 1784183 | 15 مهر 1400 ساعت 14:50 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

آبراهام:

مورینیو خواست از باران لندن به آفتاب رم بیایم

تامی آبراهام، بازیکن رم، می‌گوید که ژوزه مورینیو نقش مهمی در انتقالش به این تیم ایفا کرده است.

مورینیو خواست از باران لندن به آفتاب رم بیایم

به گزارش "ورزش سه"، آبراهام با امضای قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو در تابستان امسال از چلسی جدا شده و به رم پیوست.

این بازیکن 24 ساله در 10 بازی این فصل در تمامی رقابت‌ها تا به حال چهار گل برای رم به ثمر رسانده و برای حضور در دور دیدار برابر آندورا و مجارستان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به اردوی تیم ملی انگلیس نیز دعوت شد.

او در گفتگویی با گاردین درباره تصمیمش برای ترک استفموردبریج و حضور در رم صحبت کرده است. آبراهام گفت:« در چلسی به نقطه‌ای رسیدم که باید می‌نشستم و با خودم حرف می‌زدم. به تمرینات می‌رفتم و این کار را برای خودم انجام می‌دادم. تمرین می‌کردم تا خودم بهتر باشم چون این که از همه چیز عصبانی باشی و تقصیر را به گردن دیگران بیاندازی کار آسانی است. برای من برعکس است. من خودم را می‌شناسم و به این فکر افتادم که روحیه‌ام را تقویت کنم.»

 

1651621

 

این بازیکن انگلیسی در 32 بازی در فصل 22-2021 موفق شد 12 گل برای چلسی به ثمر برساند اما تحت هدایت توماس توخل نیمکت نشین شد. پس از حضور این مربی آلمانی در استمفوردبریج، آبراهام تنها یک گل در هفت بازی به ثمر رساند. این مهاجم در این باره اظهار داشت:« گزینه آسان این بود که در چلسی بمانم اما من نیاز داشتم خودم را ثابت کنم. البته که شرایط سخت بود و تغییر کشور همیشه جسورانه است. اما من آن را به بازیکنان جوان انگلیسی پیشنهاد می‌کنم. نیازی به ترسیدن نیست. کار سختی است اما من به آن عادت کردم.»

مورینیو نقشی کلیدی در متقاعد کردن این بازیکن برای پیوستن به رم ایفا کرد. آبراهام درباره تماس این مربی پرتغالی با خودش گفت:« او زنگ زد و گفت می‌خواهی از کمی آفتاب لذت ببری یا می‌خواهی در باران بمانی؟»

او همچنین به این نکته اشاره کرد که به اندازه تمام دوران زندگی فوتبالی‌اش تحت هدایت مورینیو یاد گرفته است.

دیدگاه‌ها