کد خبر : 1784190 | 15 مهر 1400 ساعت 15:04 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: باید رومانی را تحت فشار قرار دهیم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است که تیمش کار آسانی را در برابر رومانی در پیش ندارد.

فلیک: باید رومانی را تحت فشار قرار دهیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آلمان و رومانی جمعه شب در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در شهر هامبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آلمان با 15 امتیاز از شش بازی در صدر جدول قرار دارد و رومانی با 10 امتیاز پس از ارمنستان در رده سوم ایستاده است.

هانسی فلیک در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« تمامی 23 بازیکن ما سالم و آماده هستیم. ما بسیار خوشحالیم. جو خیلی خوب است و خصوصا بازیکنان جدید و جوان به خوبی در تیم پذیرفته شده‌اند. روز گذشته تمرینی عالی داشتیم. من و کادر فنی بسیار راضی بودیم. رومانی تیمی است می‎خواهد فوتبال بازی کند. آنها سه کلین شیت در سه بازی آخر داشته‌اند. ما باید بسیار پویا باشیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم.»

فلیک درباره ترکیب تیمش در خط دفاعی در این بازی اظهار داشت:« باید بگویم که حضور هیچ بازیکنی در ترکیب تضمینی نیست. همه چیز همیشه به شرایط فیزیکی بستگی دارد. آنتونیو رودیگر و نیکلاس زوله اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. آنها فردا در ترکیب حضور خواهند داشت. درباره مدافعان کناری باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.»

 

1651628

 

ماه گذشته مارکو رویس به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی جدا شد اما چند روز بعد برای دورتموند به میدان رفت. همین موضوع باعث شد که حسن صالح حمیدزیچ اظهاراتی را درباره این بازیکن انجام دهد. فلیک در این باره گفت:« ما پزشکی در تیم داریم که پزشک بایرن هم هست. وقتی او می‌گوید بازیکنی نمی‌تواند بازی کند، فکر می‌کنم مشکلی برای ارسال او به خانه نیست. این موضوع درباره مولر نیز رخ داد. توماس می‌توانست در بازی قبلی برابر ایسلند بازی کند اما چون ما از شرایطش مطمئن نبودیم ترجیح دادیم به مونیخ برگردد.»

این سرمربی آلمانی روزهای بسیار خوبی را روی نیمکت بایرن مونیخ سپری کرده و موفق شد به همراه این تیم فاتح شش‌گانه شود. او درباره روزهای حضور در این تیم گفت:« این رویایی بود که من با تیمی فوق العاده و کادر فنی بی‌نظیر آن را زندگی کردم. ما بسیار موفق بودیم و می‌خواهیم به همین روند در تیم ملی ادامه دهیم.»

 

دیدگاه‌ها