کد خبر : 1784197 | 15 مهر 1400 ساعت 15:42 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

صبح اول برای تیم بنا تلخ و شیرین گذشت

دو از چهار؛ مختاری و پشتام پای فینال

در پایان مسابقات صبح روز اول، دو فرنگی کار ایرانی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

دو از چهار؛ مختاری و پشتام پای فینال

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان 4 وزن نخست آغاز شده است.


در پایان مسابقات صبح محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


*در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه با نتیجه 10 بر 1 مغلوب مکس نوری از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.


*در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کریستوف بورگر از اتریش را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد جی یول لی از کره جنوبی را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر صفر اولوو غنی زاده از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مختاری در این مرحله به مصاف مالخاز آمویان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان می رود.


*در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه 6 بر 1 آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به  گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه 6 بر 1 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه  با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و باید منتتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز را بدست آورد.


*در وزن 82 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 سینگ هارپریت از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتیجه 7 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پشتام در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 از سد رادیک کولی اف دارنده مدال نقره جهان از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه می رود.

 

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 18:15 امروز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها